غفوری فرد به برنا خبر داد؛

تهیه لیست بلند اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری/ قالیباف و روحانی در لیست

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۰۹:۱۰:۲۲
کد خبر: ۴۵۲۷۶۱
تهیه لیست بلند اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری/ قالیباف و روحانی در لیست
غفوری فرد از حضور روحانی و قالیباف در لیست اصولگرایان برای انتخابات سال 96 خبر داد.

حسن غفوری فرد فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، درباره عملکرد سه ساله دولت یازدهم گفت: دولت توان زیادی برای مسئله برجام گذاشت و دستاوردهای خوبی نیز از این توافق بدست آورده اند، اما مقام معظم رهبری بارها اصل را بر بهبود معیشت مردم گذاشته‌اند. مردم انقلابی ایران، حق دارند در فضای مطلوب اقتصادی زندگی و از حداقل معیشت سالم برخوردار باشند.

وی در ادامه افزود: تورم کاهش پیدا کرده و تک رقمی شده است، اما در کنار آن باید رکود هم حل شود و رییس جمهوری در جریان این موضوع بوده و اعلام کردند، که این مسئله امسال حل خواهد شد.

فعال سیاسی اصولگرا بااشاره به مشکلات اقتصادی در کشور بیان کرد: مشکلات اقتصادی در ایران دلایل متفاوتی داشت از جمله کاهش جهانی قیمت نفت و خشکسالی وحشتناک که بسیاری از دریاچه ها خشک شدند. در بحث مدیریتی نیز دولت می‌توانست از مدیران قوی تر استفاده کند تا مشکل فیش های حقوقی پیش‌ نیاید. ما به شدت به اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی نیاز داریم و امید است که با رعایت این نکته بتوانیم بر این مشکلات فائق آییم و تنها راه نجات، اقتصادی مقاومتی و مدیریت جهادی است. مدیری که اهل شیشلیگ است، قطعا مدیر خوبی نخواهد بود.

حسن غفوری فرد در پایان گفت: برای سال96 اصولگرایان برنامه هایی دارند که گزینه‌ها هنوز به طور قطعی مشخص نشده و مذاکرات همچنان ادامه دارد و همه افراد ممکن و مطرح در این لیست حضور دارند و حدود 40 نفر هستند. در حال حاضر آقای قالیباف و روحانی در لیست اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز