در گفت و گو با برنا مطرح شد؛

توکلی: قصد کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری را ندارم

۱۳۹۵/۰۶/۱۲ - ۱۱:۳۹:۳۴
کد خبر: ۴۵۴۰۷۹
توکلی: قصد کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری را ندارم
احمد توکلی نمایده سابق مجلس گفت: برنامه ای برای کاندید شدن در انتخابات ریاست جمهوری ندارم.

چند ماهی به انتخاب رئیس جمهوری مانده است، اما حرف و حدیث ها از تشکیل ستادهای انتخاباتی برای ریاست جمهوری خبر می دهند. رئیس دولت های نهم و دهم به شهرستان ها می ورد  و عده ای دیگر به فکر ساختمان و تشکیل ستاد انتخاباتی هستند و گروهی با تخریب رئیس جمهوری می خواهند خودی نشان دهند.

نام های که این روزها برای نامزدی در انتخابات در سال 96 می شنویم در نوع خودش جالب است، جدا از اینکه چند کاندیدا همیشه در صحنه حضور دارند و جز لاینفک در انتخابات کشورمان هستند، نام های دیگری هم شنیده می شود.

احمد توکلی یکی از همین نام هاست که گفته می شد در فکر تشکیل ستاد انتخابات برای نامزدی در سال 96 است و تبلیغات و جذب نیرو برای ستادش آغاز شده است.

توکلی در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا، درباره صحت این موضوع که آیا فعالیت انتخاباتی خود را برای سال 96 را آغاز کرده است یا خیر، گفت: چیزی که این روزها در مورد من شنیده می شود دروغ است، من هیچگونه فعالیت انتخاباتی را آغاز نکرده ام .

وی تاکید کرد: قصد کاندید شدن برای انتخابات در سال 96 را ندارم و حرف های که این روزها در مورد من زده می شود، را تکذیب می کنم.

توکلی تنها نامی نبود که گفته می شد فعالیت انتخاباتی اش را آغاز کرده است، پیش از او نیز گفته می‌شد غلامرضا مصباحی مقدم هم قصد ورود به انتخابات سال 96 را دارد و فعالیت ستادی اش را آغاز کرده است. وی همچنین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا این خبر را تکذیب کرد.

 

 

نظر شما