در گفت و گو با برنا مطرح شد؛

اشرف بروجردی: برخی مباحث فرهنگی و اجتماعی در حوزه زنان باید بازخوانی شود/ به فعالیت سیاسی خود ادامه می‌دهم

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۰۹:۱۳:۰۵
کد خبر: ۴۵۵۵۷۱
اشرف بروجردی: برخی مباحث فرهنگی و اجتماعی در حوزه زنان باید بازخوانی شود/  به فعالیت سیاسی خود ادامه می‌دهم
عضو شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده گفت: حوزه فرهنگی و سیاسی با یکدیگر متفاوت است و قطعا به فعالیت های سیاسی خود پس از حکم رییس جمهوری ادامه خواهم داد.

اشرف بروجردی عضو شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره حکم رییس جمهوری و برنامه های خود در این شورا گفت: رییس جمهوری محترم دو نماینده در شورای فرهنگی و اجتماعی زنان دارند، یکی معاون ایشان در امور زنان هستند و دیگری به انتخاب خودشان است که به من اعتماد کردند و این سمت به من محول شد.

وی ادامه داد: شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده، از قدیمی‌ترین شوراهای مربوط به حوزه زنان است و عمدتا مسائل زنان را رصد می کند و درباره مباحث فرهنگی و اجتماعی آنها، اگر طرح و لایحه ای لازم است به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال می کند و همچنین وظیفه دارد، استراتژی معینی را درباره بحث زنان داشته باشد. در سنوات گذشته این کارها انجام شده، اما در برخی موارد باید براساس نیازهای روز بازخوانی صورت گیرد.

بروجردی در پاسخ به این سوال که چه زمان پیشنهاد عضویت در این شورا با شما مطرح شد، گفت: یک ماه قبل عضویت در این شورا به من پیشنهاد شد. من یک نفر از اعضای شورا هستم و در این شورا جمعی تصمیم گیری می شود و به تنهایی نظری نخواهم داد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا به فعالیت های سیاسی خود ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: قطعا فعالیت سیاسی من فراموشی شدنی نیست و ارتباطی با فعالیت در حوزه فرهنگی و اجتماعی ندارد.

گفتنی است، رییس جمهوری در حکمی "اشرف بروجردی" را به عنوان «عضو شورای فرهنگی – اجتماعی زنان و خانواده» منصوب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز