وزیر اطلاعات:

به سوالات و شبهه دانشجویان باید با استدلال پاسخ داد

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۱۴:۵۵:۱۱
کد خبر: ۴۵۶۵۹۱
به سوالات و شبهه دانشجویان باید با استدلال پاسخ داد
وزیر اطلاعات گفت: سوالات و شبهه دانشجویان باید با استدلال و منطق پاسخ داده شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در همایش نمایندگان وزیر علوم در هیئت های نظارت دانشگاه ها گفت: آنچه که باعث شد در سال های اخیر شاهد آرامش و امنیّت در محیط های دانشگاهی باشیم، رفتار توام با احترام و کرامت با دانشجویان و پرهیز از برخوردهای سلبی بود.

وی  اظهار داشت: آنچه که موجب بی نظمی و ناهنجاری می شود تحقیر شخصیت انسان ها و بی احترامی است و آنچه که موجب آرامش و امنیّت است احترام به همدیگر و پرهیز از تخریب شخصیت دیگران است و بر همین اساس در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته نیز وزارت اطلاعات کوشید تا فضای جامعه شاهد تخریب نامزدهای انتخاباتی نباشد و نتیجه این اقدام نیز همانگونه که مشاهده شد برگزاری با آرامش انتخابات در سراسر کشور بود.

وی با تاکید بر حفظ حرمت و شخصیت دانشجویان در همه برخوردهای محیط دانشگاهی گفت: اگر با سوالات و شبهه دانشجویان مواجه شدیم باید با استدلال و منطق او را اقناع کنیم  زیرا  قطعاً در صورت  برخورد سلبی، با همراهی او مواجه نخواهیم شد.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: حفظ شان و کرامت  انسان ها یک تاکتیک ابزاری نیست بلکه دستور دین مبین اسلام است و حفظ شاٌن انسان ها اقتضاء می کند که با او با احترام  و ادب رفتار شود.

علوی افزود: آنچه که ما در جمهوری اسلامی ایران دنبال می کنیم حفظ امنیّت جامعه در کنار آرامش روانی و احساس امنیّت است زیرا در این نوع از نظم و امنیّت است که فرهنگ جامعه رشد می کند و جامعه روز به روز دین مدارتر و با ایمان تر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز