رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

ریل‌گذاری مناسب برای توسعه استان زاهدان در بودجه ۹۶ رقم می‌خورد

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۶:۴۳
کد خبر: ۴۶۰۴۸۷
ریل‌گذاری مناسب برای توسعه استان زاهدان در بودجه ۹۶ رقم می‌خورد
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تهیه و تنظیم بودجه سال 96 در دست اقدام است و تا قبل از آذرماه تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در رأس هیاتی جمعه شب در بدو ورود به سیستان و بلوچستان در فرودگاه بین المللی زاهدان مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار زاهدان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت.

محمد باقر نوبخت اهداف سفر خود را به سیستان و بلوچستان ابلاغ سلام و پیام رئیس جمهور محترم و هیئت وزیران ، شرکت در آیین بازگشایی زنگ مدارس و بازدید از برخی پروژه ها عنوان کرد.

وی گفت: فردا در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان و پیگیری هایی که استاندار برای عمران و آبادانی منطقه داشتند ،بررسی می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ایام تهیه و تنظیم بودجه سال 96 بیان داشت: در این سفر آخرین نیازهای استان برای درج در بودجه سال 96 و برنامه ششم توسعه که جزء دستور کار مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه قرار دارد، بررسی می شودتا ریل گذاری مناسب برای توسعه استان در پنج سال آینده رقم بخورد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور علاوه بر زاهدان به شهرستان سراوان نیز سفر می کند و با حضور ایشان زنگ مقاومت در مدرسه کشتگان نواخته می شود.

گفتنی است از جمله برنامه های دکتر نوبخت در سفر به استان سیستان و بلوچستان دیدار با خانواده شهید سرگلزایی از کارکنان سازمان برنامه و بودجه استان که در حادثه تاسوکی به شهادت رسید،بازدید از حاشیه شهر زاهدان ،افتتاح مجتمع آموزشی حیات طیبه و نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و  شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز