مصوبه دولت درباره پرداخت سهمیه و حق عضویت ایران در سازمان ها و مجامع بین المللی

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۶:۵۴
کد خبر: ۴۶۰۸۹۹
مصوبه دولت درباره پرداخت سهمیه و حق عضویت ایران در سازمان ها و مجامع بین المللی
با تصمیم هیئت وزیران، به وزارت امور خارجه اجازه داده شد سهمیه و حق عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین‌المللی در سال 1395 (2016 میلادی) را پرداخت کند.

به گزارش گروه دولت خبرگزاری برنا؛ متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:

1- به وزارت امور خارجه اجازه داده می‌شود سهمیه و حق عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین‌المللی در سال 1395 (2016 میلادی) را به شرح جدول پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است، با رعایت قوانین و مقررات مربوط از محل اعتبار ردیف (3-107000) ( سهمیه، حق عضویت و کمک دولت ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین‌المللی و تعهدات) قانون بودجه سال 1395 کل کشور پرداخت نماید.

2- سازمان برنامه و بودجه کشور موظف است در تخصیص اعتبار مربوط به گونه ای عمل کند که سهمیه، حق عضویت و تعهدات سالانه یادشده به موقع پرداخت گردد.

3- وزارت امور خارجه مکلف است گزارش نحوه اجرای این تصویب نامه را به سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونت حقوقی رییس جمهور ارایه نماید.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، این مصوبه را برای اجرا به وزارت امور خارجه، سازمان برنامه و بودجه کشور، معاونت حقوقی رییس جمهور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

 

نظر شما