توضیح محمود صادقی درمورد پیام توییترش در گفت و گو با برنا:

محکومیت احمدی‌نژاد قطعی و در دیوان تائید شد

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۱:۲۷
کد خبر: ۴۶۲۲۵۶
محکومیت احمدی‌نژاد قطعی و در دیوان تائید شد
محمود صادقی گفت: آقای احمدی‌نژاد محکومیت قطعی پیدا کرده و در دیوان محاسبات هم این اعتراض ما تایید شده است. محکومیت مالی 12 هزار میلیاردی مربوط به شخص احمدی‌نژاد است که احکام آن تاکنون اجرایی نشده است.

محمود صادقی صبح امروز طی یک پیام توییتری اظهار داشت: «دولت گذشته 48 هزار میلیارد تومان تخلفات مالی داشته است». این نماینده تهران در خصوص انچه در توییتر به آن اشاره کرده است، در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه در گفت و گو با برنا بیان کرد: آقای احمدی‌نژاد محکومیت قطعی پیدا کرده و در دیوان محاسبات هم این اعتراض ما تایید شده است. محکومیت مالی 12 هزار میلیاردی مربوط به شخص احمدی‌نژاد است که احکام آن تاکنون اجرایی نشده است.

محمود صادق  افزود: در جلسه‌ای که با آقای فیاض شجاعی دادستان دیوان محاسبات هم داشتیم این موضوع اعلام شد و سوال کردیم که چرا اجرایی نمی‌شود و موانع اجرای این احکام چیست؟ اگر مانعی وجود دارد از ما نمایندگان کمک بخواهند تا اجرا کنیم.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه چرایی عدم اجرای این موضوع را باید از دیوان محاسبات پرسید، گفت: تذکری هم که امروز در جلسه علنی مطرح کردم، در این راستا بود که این موضوع باید اجرایی و پیگیری شود.

نماینده مردم تهران در پایان اظهار کرد: باید از اقای عادل آذر رئیس دیوان محاسبات در مورد اجرای این حکم سوال کنید و دیوان باید پاسخگو باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز