محمدجوادجمالی در گفت و گو با برنا:

حضور احمدی نژاد در انتخابات باعث ایجاد دوقطبی در جامعه می‌شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۰۹:۳۵
کد خبر: ۴۶۲۳۲۴
حضور احمدی نژاد در انتخابات باعث ایجاد دوقطبی در جامعه می‌شد
این نماینده مجلس گفت: نهی احمدی نژاد پس از سفرهای استانی برای جلوگیری از دو قطبی شدن در جامعه بود.

محمدجواد جمالی نماینده فسا در مورد نهی احمدی نژاد برای شرکت در انتخابات به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: این موضوع برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رخ داد، البته ناگفته نماند پیش از این هم افراد برای مشورت نزد مقام معظم رهبری می رفتند و معمولا ایشان هم نظر می دادند.

وی افزود: با توجه به اینکه احمدی نژاد سفرهای استانی و انتخاباتی خود را زیاد کرده بود، خدمت مقام معظم رهبری رفت که نظر ایشان را بپرسند و مقام معظم رهبری هم گفته بودند چون به شما علاقمندم  موافق این کار نیستم و آن را به صلاح نمی دانم، اما او سفر به گرگان را ترتیب می دهد و  پس از آن بود که تمایلی به وجود آمد تا مسائل علنی تر بیان شود.

جمالی تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، این امر برای جلوگیری از دو قطبی شدن در جامعه است. امروز بیش از 8 ماه تا انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده و با وجود مشکلات بسیاری که کشور با آن دست به گریبان است، انتخابات زودرس و دوقطبی خود بار مضاعفی بر مشکلات خواهد داشت.

نماینده مردم فسا خاطر نشان کرد: وقتی فضا به سمت دو قطبی شدن پیش می رود، رعایت اخلاق  کمتر می شود و از آنجایی که چشم مردم به دولمتردان است، از این منظر ممکن است وحدت و انسجام نیز از بین برود.

 

 

نظر شما
نظرات
رضا
|
-
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
0
درود بر دکتر عزیز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز