آذر منصوری در گفت‌وگو با برنا مطرح کرد؛

شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان منحل نخواهد شد/ ادامه فعالیت شورا پس از انجام اصلاحات

۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۳:۵۲
کد خبر: ۴۶۳۳۰۵
شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان منحل نخواهد شد/ ادامه فعالیت شورا پس از انجام اصلاحات
آذر منصوری فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: از ابتدا هم بحث انحلال شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان مطرح نبوده است و بزرگان این شورا درصدد رفع نقدهای وارد شده به این شورا هستند.

آذر منصوری فعال سیاسی اصلاح طلب و عضو حزب اتحاد ملت در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا درباره روند ادامه کار شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: بعد از دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی مخصوصا پس از اتمام مرحله دوم، یک بررسی در شورا صورت گرفت و پرسشی مطرح شد که آیا عملکرد این شورا موفقیت آمیز بوده است یاخیر؟ و آیا می تواند در انتخابات بعدی که بسیار مهم است زمینه ائتلاف احزاب اصلاح طلب را فراهم کند؟ بر اساس همین پرسش ها بررسی هایی صورت گرفت که نشان داد عملکرد شورا علی رغم همه محدودیت های اصلاح طلبان و رقابت نا برابر، مثبت بوده است و توانسته مطالباتی که مد نظر جبهه اصلاحات بوده است را تا حدودی به دست بیاورد.

وی با بیان اینکه "انتخابات در سال 96 بسیار حائز اهمیت است و شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان باید در آن میدان عملکردی متفاوت داشته باشد" گفت: در بررسی های انجام شده ایراداتی به عملکرد شورا وارد شد که قطعا باید برطرف شود تا در انتخابات سال 96 شورا بتواند برنامه های راهبردی خود را مشخص و آنها را عملیاتی کند.

منصوری در ادامه گفت: اعضای شورا نقدهایی داشتند که آنها مد نظر قرار گرفت و در شورای عالی سیاست گذاری نیز مطرح شد که اصلاح شود و مجموعه بر اساس این اصلاحات راه خود را ادامه دهد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه گام های بعدی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان بر اساس اصلاحات صورت گرفته ادامه پیدا می کند گفت: قاعدتا در انتخابات بعدی این شورا بر اساس عملکرد موفق گذشته خود به فعالیت ادامه خواهد داد.

وی افزود: در آینده ترکیب شورا و نوع تصمیم گیری و مخصوصا برخی از اشکالات در سایر شهرها متناسب با نقدهای اصلاح شده صورت خواهد پذیرفت تا گام های بعدی نیز مانند گام اول مقتدرانه برداشته شود.

وی در پاسخ به این سوال که بعضی از محافل سیاسی از انحلال شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان سخن می گویند، آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر گفت: به هیچ وجه از ابتدا بحث انحلال شورا مطرح نبود، اکثریت احزابی که در جبهه اصلاحات وجود دارند و بزرگان آن خصوصا شخص آقای خاتمی بر ادامه فعالیت شورای عالی تاکید دارند.

منصوری در پایان خاطر نشان کرد: اصلاحات قرار بود که تا آخر شهریور ماه انجام شود که هنوز به طور کامل صورت نگرفته، به محض انجام اصلاحات شورای عالی وارد میدان رقابت انتخابات می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز