استاندار مازندران در مراسم افتتاح پارک بزرگ پردیس بابل:

شادی و نشاط موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۰۹:۵۹:۴۴
کد خبر: ۴۶۳۳۴۲
شادی و نشاط موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود
استاندار مازندران گفت: شادی و نشاط آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد و همه باید تلاش کنیم تا جامعه ای شاد، سالم و پویا داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از بابل؛ ربیع فلاح جلودار در آئین افتتاح فاز نخست مجتمع سرگرمی- تفریحی پردیس نوشیروانی بابل افزود: جامعه پژمرده و بدون تحرک زمینه رکود و عقب ماندگی را فراهم می آورد.

وی به گسترش شهرنشینی در کشور اشاره کرد و گفت: گسترش فضای شهرنشینی ضرورت ایجاد مکان های مناسب برای تفریح سالم و گردش مردم را که سبب نشاط آنان شود، دو چندان می کند.

فلاح افزود: متاسفانه با گسترش فضای شهرنشینی بسیاری از بیماری ها همانند چاقی که خود منشاء بسیاری از بیماری هاست، در جامعه شیوع می یابد.

استاندار مازندران گفت: از تمام شهرداران می خواهم که از همه ظرفیت های زمین های موجود در شهر استفاده و مکان های مناسبی به عنوان فضای سبز و پارک فراهم کنند.

وی افزود: بدون تردید در دنیای امروز صنعت گردشگری برگ برنده ای در دست کشورهایی است که بتوانند از این ظرفیت برای رونق اقتصادی خود استفاده کنند.

فلاح گفت: همه مدیران موظفند صنعت گردشگری را در استان جدی بگیرند تا بتوانیم از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی بهره گیریم.

شهردار بابل هم در این مراسم گفت: این مجتمع که از برترین های مجموعه سرگرمی تفریحی در کشور است دارای یک سالن شهربازی 420 متری، پارک آبی 750 متری و یک رستوران 120 متری است.

حسین بیژنی افزود: احداث چنین مجتمع سرگرمی تفریحی برای بابل یک ضرورت بود که امیدواریم با احداث طرح های گردشگری در حاشیه بابلرود بتوانیم صنعت گردشگری را در شهرستان رونق دهیم.

لازم به ذکر است فاز نخست مجتمع سرگرمی تفریحی پردیس بابل با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید. این مجتمع در زمینی به مساحت 10 هکتار و با اعتبار 200 میلیارد ریال ساخته شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز