عضو فراکسیون ولایت به برنا خبر داد؛

اختلاف بر سر تشکیل شورای مرکزی فراکسیون ولایت/ فراکسیون مستقلین تشکیل نمی‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۷:۳۰
کد خبر: ۴۶۳۶۱۱
اختلاف بر سر تشکیل شورای مرکزی فراکسیون ولایت/ فراکسیون مستقلین تشکیل نمی‌شود
عضو فراکسیون ولایت گفت: برای تشکیل شورای مرکزی این فراکسیون، اختلاف وجود دارد.

قریب به پنج ماه از  شروع به کار مجلس دهم می گذرد و تلاش ها برای تشکیل فراکسیون ولایت از روزهای آخر مجلس نهم کلید خورد، اما هنوز نه از شورای مرکزی خبری هست و نه اساسنامه ای تدوین شده، مسئله ای که انتقاد اهالی این فراکسیون را برانگیخته است.

نماینده قم و عضو فراکسیون ولایت در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا با بیان اینکه در راستای رسیدن به شورای مرکزی مشکلاتی وجود دارد، گفت: هفته گذشته جلسه ای برگزار شد تا افراد موسوم به اصولگرا و همچنین افراد موسوم به مستقلین به یک مدلی برسند و شورای مرکزی را به صورت ترکیبی تشکیل دهند.

مجتبی ذوالنور توضیح داد: در این میان یک اختلافی وجود دارد مبنی بر اینکه مستقلین معتقد به تشکیل شورای مرکزی به صورت 50-50 هستند، این در حالی است که اصولگرایان این نسبت را قبول ندارند و از آنجایی که عدد خود را بیشتر می دانند معتقدند باید براساس نفرات، شورای مرکزی را تعیین کنند لذا گفت و گوها در این زمینه ادامه دارد.

وی در خصوص تشکیل فراکسیون مستقلین گفت: با جلساتی که با مستقلین داشتیم اگر توافقی در مورد شورای مرکزی فراکسیون ولایت صورت گیرد، فراکسیون مستقلین دیگر تشکیل نخواهد شد.

ذوالنور با بیان ادامه دار بودن جلسات و حضور علی لاریجانی گفت: این جلسات معمولا با حضور علی لاریجانی تشکیل می شود.

نماینده قم درمورد تصویب اساسنامه نیز اظهار داشت: اساسنامه فراکسیون ولایت هنوز تصویب نشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز