رحیمی در گفت‌وگو با برنا:

تحقیق و تفحص از شهرداری در مرحله مقدماتی است/ کارت‌های شهرداری در زمان مناسبی توزیع نشد

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۲:۴۹
کد خبر: ۴۶۴۷۴۲
تحقیق و تفحص از شهرداری در مرحله مقدماتی است/ کارت‌های شهرداری در زمان مناسبی توزیع نشد
نماینده مردم تهران گفت: تحقیق و تفحص از شهرداری در مرحله مقدماتی است و طبق آئین نامه کمیسیون عمران باید مکاتبات مقدماتی را انجام دهد و توضیحات را از دستگاه های مربوطه خواهد و آن توضیحات واصله را به متقاضیان ارائه دهد و متناسب با فرایندی که در آئین نامه پیش بینی شده عمل کند.

علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران بعد از توضیح اداره رفاه در رابطه با توزیع کارت های اعتباری شهرداری در مجلس به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: اداره رفاه توضیح داده این موضوع مسبوق به سابقه بوده است و مسئله جدیدی نیست  و آنچه ما به آن اعتراض داشتیم موضوع جدید بودن یا نبودن توزیع این نوع کارتها نبود بلکه نکته ای که در تذکر ما وجود داشت این بود که در آستانه تحقیق و تفحصی که در رابطه با شهرداری در مجلس مطرح است صلاح نبود این کارت ها توزیع شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: ما نه کارت ها را زیر سوال بردیم و نه عرضه آن را بلکه تنها موضوع این بود که اگر رسم بر این است نباید حداقل در این زمان توزیع می شد که اجماعا نمایندگان با این موضوع موافق هستند.

وی در خصوص روند تحقیق و تفحص از شهرداری گفت: تحقیق و تفحص در مرحله مقدماتی است و طبق آئین نامه کمیسیون عمران باید مکاتبات مقدماتی را انجام دهد و توضیحات را از دستگاه های مربوطه خواهد و آن توضیحات واصله را به متقاضیان ارائه دهد و متناسب با فرایندی که در آئین نامه پیش بینی شده عمل کند.

رحیمی در مورد تشکیل کمیسیون مشترک برای انجام تحقیق و تفحص گفت: یکی از پیشنهادات این بود که کمیسیونی مشترک از شوراها و عمران در زمینه شکل بگیرد و موضوع تحقیق و تفحص را به پیش ببرد اما چنانچه اراده ای برای تشکیل این کمیسیون باشد باید بعد از گذراندن مرحله مقدماتی و تصویب در صحن صورت پذیرد.

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

نظر شما
نظرات
كارگرشهرداري تهران
|
-
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
0
0
كارت اعتباري ؟ كدام كارت اعتباري ما كه چيزي نديديم شايد براي ازما بهترونه !
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز