وزیر کشور در دیدار با فرمانده نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان

مرزهای ایران و آذربایجان مرزهای دوستی، برادری وصلح است

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۳:۵۷:۳۴
کد خبر: ۴۶۵۴۴۲
مرزهای ایران و آذربایجان مرزهای دوستی، برادری وصلح است
تقویت تعاملات مرزبانی بین ایران و جمهوری آذربایجان در دیدار رحمانی فضلی با فرمانده نیروی مرزبانی این کشور مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش گروه دولت خبرگزاری برنا؛ رحمانی فضلی در دیدار با 'الچین قلی اف' فرمانده مرزبانی جمهوری آذربایجان بر همکاری مشترک مرزی تاکید کرد و گفت: مرزهای دو کشور مرزهای دوستی، برادری و صلح است و ما باید همکاری در این راستا را بیش از پیش توسعه دهیم.

وی تصریح کرد که نباید به مسایل کوچک توجه کرد و من به مسئولان نهادهای مرتبط دستور داده ام به مسائل جزئی در این حوزه پرداخته نشود.

'الچین قلی اف' فرمانده نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار ضمن استقبال از نظرات رحمانی فضلی در این زمینه گفت: روابط مرزبانان دو کشور رضایت بخش است اما تلاش ما بر توسعه هر چه بیشتر روابط متمرکز خواهد بود.

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه برای دیداری دو روزه وارد جمهوری آذربایجان شد و در ابتدا با 'الهام علی اف' رئیس جمهوری این کشور دیدار کرد.

رحمانی فضلی قرار است در ادامه این سفر، روز سه شنبه با 'اکتای اسداف' رئیس مجلس ملی و نیز 'شاهین مصطفی اف' وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان دیدار کند.

 

 

نظر شما