امین زاده در گفت و گو با برنا:

منشور حقوق شهروندی توسط رییس جمهوری تایید و بزودی اجرایی می‌شود

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۴:۰۱:۲۵
کد خبر: ۴۶۵۴۴۷
منشور حقوق شهروندی توسط رییس جمهوری تایید و بزودی اجرایی می‌شود
مشاور امور شهروندی رییس جمهوری درباره چگونگی روند تدوین منشور حقوق شهروندی گفت: قرار بود منشور حقوق شهروندی بعد از سفر آقای رئیس جمهور از آمریکا ارائه شود و ما هنوز منتظر هستیم یعنی مراحل تدوین آن تمام شده و بررسی‌ها صورت گرفته اما زمان اعلام آن با تشخیص رئیس جمهور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، الهام امین زاده دستیار رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در تالار وحدت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه توانسته تمام تلاش‌های سه ساله دولت را نشان دهد. همیشه جای اینگونه نمایشگاه ها در کشور خالی بوده و ما سعی داریم برای دستاورد و نتیجه هر وزارتخانه یک چنین نمایشگاهی را برگزار کنیم و طی این اقدام بتوانیم به هر وزارت خانه نمره بدهیم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیشتر به مسائل اقتصادی توجه شده است و من به شخصه جای اقدام‌ها و دستاوردهای حقوقی انجام شده توسط دولت را خالی می‌بینم.

امین زاده تاکید کرد: ما سازمان حقوقی دولت را تاسیس کردیم که در این نمایشگاه به آن اشاره نشده است.

امین‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا مبنی بر چگونگی روند تدوین منشور حقوق شهروندی گفت: قرار بود منشور حقوق شهروندی بعد از سفر آقای رئیس جمهور از آمریکا ارائه شود و ما هنوز منتظر هستیم یعنی مراحل تدوین آن تمام شده و بررسی‌ها صورت گرفته، اما زمان اعلام آن با تشخیص رئیس جمهوری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز