تجدید میثاق فرماندهان نیروی انتظامی با آرمان های والای امام خمینی(س)؛

سردار اشتری:امنیت مثال زدنی امروز در کشور، به برکت امام خمینی(س)است

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۶:۱۵
کد خبر: ۴۶۶۳۰۲
سردار اشتری:امنیت مثال زدنی امروز در کشور، به برکت امام خمینی(س)است
سردار حسین اشتری، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی و جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی روز پنجشنبه و همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار اشتری در بین جمع شش هزار نفری نیروهای ناجا ضمن تشکر از تولیت مقدس آستان امام خمینی(س)،گفت:خدا را شاکر هستیم که در هفته نیروی انتظامی توفیقی مجدد پیدا کردیم تا با آن یار سفر کرده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت و میثاق داشته باشیم.

سردار اشتری در ادامه افزود: ما هر چه داریم به برکات انفاس قدسیه حضرت امام راحل است.اگر امروز کشور ما یک کشور مستقلی است و امنیتی پایدار و مثال زدنی در این کشور داریم به برکت امام راحل است امامی که با انقلاب اسلامی ما و مردم را از یک حکومت طاغوتی رهانید و به سمت اسلام و وحدانیت برد. البته ما کشور شیعه بودیم با مردمان متدین ولی پادشاهان و مسئولانی که در راس کشور بودند دل شان با اسلام و امام حسین (ع )و مردم نبود و  یک اسلام آمریکایی را رواج کرده بودند بنابراین آرامش امروز را  مدیون امام خمینی (س) هستیم .

فرمانده نیروی انتطامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: کسانی که در دوران امام  راحل بودند هنوز هم له آن دوران افتخار می کنند و  ایستاده اند و مشغول خدمت اند و باعث سربلندی کشور هستند.

اشتری با بیان این مطلب که امنیت امروز را مدیون اندیشه های امام راحل و شهدا هستیم،بیان کرد: امروز امنیتی که داریم به واسطه دورانی است که در  دفاع مقدس روی پای خود ایستادیم در دورانی که تمام دنیا علیه ایران جنگ را شروع کرده بود و  کشوری که تازه انقلاب کرده بود و مجموعه نظامی منسجم نداشت توانست مقابله کند آن هدایت های الهی حضرت امام بود که همه مردم و مسئولین را بسیج کرد که آمدند هشت سال جانانه دفاع کردند  . آن روحیه و ایستادگی باعث شد امروز بتوانیم روی پای خود بایستیم و خلف صالح حضرت امام ،مقام معظم رهبری آن راه نورانی را ادامه دادند. 

 وی گفت: همان طور که امام راحل فرمودند: "همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد." ما نیز در حضور یادگار امام و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام همگی بیعت می کنیم با فرمانده معظم کل قوا و همان طور که در دفاع مقدس رزمندگان اسلام همه دست به دست هم دادند با وحدت کلمه تحت رهبری حضرت امام امروز هم ما تحت رهبری مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا همان راه را محکم ادامه خواهیم داد.

سردار اشتری افزود: هفته نیروی انتظامی با شعار همه با هم برای امنیت و آرامش شروع شد معنی این شعار این است که بدست آوردن  امنیت چند بعدی است و همه باید کمک کنند .امروز برای ارتقای امنیت و آرامش و آسایش و نظم در جامعه نیاز است که مردم عزیز فرزندان خود را در نیروی انتظامی کمک کنند و ما هم با تمام توان در کنار حرم مطهر امام راحل عهد می بندیم که با تمام وجود و امکانات برای امنیت و آرامش مردم خدمت کنیم.

وی تاکید کرد:هر کسی که شهروند جمهوری اسلامی ایران باشد با هر سلیقه و با هر مذهب وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت برای همه است.ما پلیس هستیم پلیس یعنی پیام آور آرامش نظم یار مهربان برای مردم.ان شالله با تمام توان این هدف را دنبال می کنیم . 

فرمانده نیروی انتظامی گفت:بالاترین  سازمانی که امروز به دلیل گستردگی و تنوع ماموریت و  اختیارات در خدمت مردم است نیروی انتظامی به شمار می رود که بالاترین افتخار محسوب می شود.زیرا مهم ترین  مسئله ای که همیشه حضرت امام اشاره می کردند خدمت صادقانه و بدون منت به مردم است که سرلوحه امور قرار دادیم.

لازم به ذکر است در این مراسم به مناسبت هفته نیروی انتظامی یادگار امام،آیت الله سید حسن خمینی حضور داشتند و به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

نظر شما