صادق درآوی‌پور:

بهسازی لنگرگاه‌ها و گوی شناور پایانه‌های نفتی ایران بومی‌ شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۵۰:۴۴
کد خبر: ۴۶۶۷۹۸
مدیر امور فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی پروژه‌های بهسازی و نوسازی لنگرگاه‌ها و گوی شناور شرکت پایانه‌های نفتی ایران بومی‌سازی شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، صادق درآوی‌پور گفت: لنگرگاه‌ها و گوی‌های شناور متعلق به شرکت پایانه‌های نفتی ایران با هدف افزایش صادرات نفت به طور مدون و برنامه‌ریزی شده در نیمه نخست امسال نوسازی و بهسازی شده است.

وی با بیان این‌که نیروهای بومی همه عملیات بهسازی و نوسازی را انجام می دهند، افزود: واحد فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تکیه بر توان داخلی و مبنا قراردادن بیانات مقام معظم رهبری به‌منظور تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی پروژه‌های بهسازی و نوسازی لنگرگاه‌ها و گوی شناور این شرکت بومی سازه شده است.

مدیر امور فنی شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: تعمیرات به‌‌طور مدون و  دوره‌ای در شرکت پایانه‌های نفتی ایران اجرا می‌شود.

صادق درآوی‌پور با تاکید بر این که  گوی شناور بدون برون‌سپاری و با اتکا به توان فنی و مهندسی کارشناسان شرکت پایانه‌های نفتی ایران تعمیر می‌شود، یادآور شد: این گوی شناور پس از بهسازی و نوسازی آماده بهره‌برداری و سرویس‌دهی به نفتکش‌هایی با ظرفیت ٢٥٠ هزار متریک تن است.

گوی شناور سازه ای ٢٠٠ تنی است که یک لنگرگاه شناور به شمار می آید و امکان بارگیری، صادرات نفت خام و فرآورده‌های نفتی را در فضای خارج از لنگرگاه‌های ثابت فراهم می‌کند.

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز