پیام وزیر ارتباطات به مناسبت روز جهانی پست:

توسعه خدمات پستی به رضایت مشتریان از خدمات می‌انجامد

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۶۶۹۳۰
توسعه خدمات پستی به رضایت مشتریان از خدمات می‌انجامد
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مهرماه، روز جهانی پست، این روز را به تمامی کارکنان مجموعه پست در سراسر کشور تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در متن این پیام آمده است:این جایگاه نه به واسطه نوع خدمات که به دلیل حسن شهرت کارکنان پست در طی سال‌ها خدمات‌رسانی به مردم به دست آمده و با وجود تغییر ماهوی در خدمات این سازمان، همچنان در بین هموطنان از مقبولیت خوبی برخوردار است.

مایلم فرا رسیدن هفدهم مهرماه یکهزار و سیصد و نود و پنج روز جهانی پست را به تمامی همکاران عزیز در جای جای میهن اسلامی که با عزم راسخ و صدق درون به ایفای وظایف خود در هر شرایط و موقعیتی می‌پردازند تبریک عرض نمایم.

پست نسبت به 2 سال گذشته با تغییر رویکرد و توجه به فناوری‌های روز، شاهد تغییرات اساسی بوده است و اهتمام ویژه ای به نیازهای جدید مشتریان در راستای رفاه مخاطبان خود انجام داده است.

گرچه خدمات پستی کشورمان کماکان با معیارهای کنونی اتحادیه پستی جهانی و سایر کشورهای توسعه یافته در زمینه خدمات پستی فاصله دارد، لکن با نگاه به افق‌های دوردست و پررنگ‌‌تر نمودن نقش فناوری در ایجاد خدمات مطلوب‌تر می‌تواند اثرگذاری بیشتری در کلیه شئونات اقتصادی و اجتماعی جامعه داشته باشد.

در سال جاری و با همت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و شورای محترم نگهبان، شرکت ملی پست از یک شرایط نه چندان مناسب که سال‌ها با آن دست به گریبان بود، رهایی یافته و با ساختار جدید می‌تواند نقش مؤثرتری در برنامه‌های توسعه‌ای کشور داشته باشد که از آن جمله می توان به نقش خدمات پستی به پروژه مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات میان دستگاهی "GNAF " که در زمره پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است و موجب جلوگیری از اقدامات موازی دستگاه‌های اجرایی و کاهش هزینه‌ای اشاره نمود.

از جمله وظایف مسئولان شبکه باید شناسایی اولویت‌ها و خدمات مورد نیاز مشتریان خرد و کلان، فراهم نمودن بستر و زیرساخت‌های لازم برای ایجاد سرویس‌های متنوع باشد.

بی‌شک، توسعه خدمات پستی در جامعه ضمن آن که به رضایت مشتریان از خدمات دستگاه‌های دولتی می‌انجامد به گشایش مالی این ارگان مهم ارتباطی در راستای خود اتکائی نیز کمک کرده و موجب رفع دغدغه‌های مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه افزایش رفاه و رضایت کارکنان و در نهایت ارتقای کیفیت خدمات می‌شود.

در پایان بار دیگر به کارکنان و مسئولان پست کشور فرا رسیدن روز جهانی پست را تبریک عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی، توفیق بیشتر در خدمت‌ رساندن به مردم عزیز کشورمان را خواستارم.

برای عضویت در کانال تلگرامی برنا اینجا کلیک کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز