در سفر به ریاض؛

سعد حریری به سخنان نصرالله واکنش نشان داد

۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۴:۱۸:۰۶
کد خبر: ۴۶۸۳۶۱
سعد حریری به سخنان نصرالله واکنش نشان داد
« سعد حریری» رئیس حزب جریان المستقبل که برای نجات از مرگ سیاسی و خروج از باتلاق اقتصادی دست و پا می زند، سه شنبه شب به ریاض رفت و همزمان به اظهارات «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان با لحنی تند واکنش نشان داد و به ایران و حزب الله اتهام زد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سعد حریری در یک پیام توئیتری در واکنش به اظهارات سید حسن نصرالله در مراسم شب عاشورا، ادعا کرد: با یک سخنرانی سیاسی مواجه شدیم که نتیجه آن فقط افزایش تنفر بین مسلمانان و ریختن آتش بر روی آتش جنگ های عربی است.

وی که برای نجات ازبحران اقتصادی و مرگ سیاسی منتظر است نیاز دارد تا « محمد بن سلمان» ولیعهد دوم سعودی روی خوشی به او نشان دهد و دست کم با او ملاقات کند به همین دلیل در آستانه سفر به ریاض به محور مقاومت به ویژه ایران و حزب الله حمله کرد.

حریری که درمانده و وامانده به لبنان بازگشته است تا بخت خود را برای بازگرداندن جایگاه از دست داده سیاسی در لبنان با رایزنی با گروه های سیاسی لبنانی تحت عنوان خارج کردن لبنان از بحران انتخابات ریاست جمهوری بیازماید، تنها چاره و درمان دردهایش را در بازگشت به کاخ نخست وزیری جست و جو می کند.

وی بدون توجه به توصیه های سید حسن نصرالله بسرعت واکنش نشان داد و نوشت: سید حسن نصرالله انتظار داشت در پایان سخنانش واکنش نشان دهم اما او خودش به خودش پاسخ داد و سخنانش حرف به حرف با آنچه ایران در سوریه و منطقه انجام می دهد، مطابق بود.

حریری با چشم بستن بر روی فاجعه صنعا و شهادت و زخمی شدن بیش از 800 انسان بی گناه در مراسم ختم با حمله جنگنده های سعودی، به مبارزه ایران و حزب الله در سوریه به ویژه در حلب با تروریست های تکفیری اعتراض کرد.

مهره سوخته آل سعود در لبنان گفت:بجای گریه برای ملت یمن و سوال کردن از اقدامات سعودی، بگوئید حزب الله و یمن چرا از انصارالله و کمیته های مردمی یمن حمایت می کنند و به آنها سلاح و آموزش نظامی می دهند.

رئیس حزب جریان المستقبل گفت که ایران و حزب الله دست از حمایت از ملت یمن، عراقی ها و سوری ها بردارند زیرا به زعم او به وحدت اسلامی ضربه می زند.

وی در ادامه حمله علیه جمهوری اسلامی ایران، به حمایت ایران از ملت مظلوم یمن و ملت ها و دولت های قانونی سوریه و عراق و مبارزه با تروریست های تکفیری اعتراض کرد.

سید حسن نصرالله در سخنرانی شب عاشورا به آل سعود توصیه کرد که برای جلوگیری از سرنگونی، به جنگ و کشتار ملت یمن پایان دهد و به مهره های سعودی در لبنان و خارج از لبنان هم نصیحت کرد که به جای پاسخ دادن به اظهاراتش در باره سعودی، به سعودی ها تاکید کنند دست از کشتار ملت یمن بردارد.

 

نظر شما
نظرات
حق شناس
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
0
کاش برخی در داخل عزت وخود باوری. این سید فرزند معنوی امام را داشتند این قدر خواستار پوشیدن لباس ذلت برتن نحس شان نمی کردند
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
0
سعیدحریری خیلی خیلی نفهمه .عربستان هرچه پول توکیسه داشت خرج کردارتش وخلبانهای چند کشوررا اجاره کرد نتونست ریس جمهور فراری یمن را برگردونه .حالامیخواد تورانجات بده عربستان من مطمئنم از اسم سید حسن نصرالله هم ترس داره بروخداراشکرکن سیدحسن وحزب الله پایدار وقدرتمند مونده و الا همین ال سعود لبنان راتاحالا خورده بود
حبیب
|
-
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۱
0
0
مردیکه نفهم خودفروش دوریال آل سقوط پول بهت داد فکر کردی آدم شدی فردا مثل خیار می فروشنت
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز