ابوطالبی:

هدف تغییرات دولت، آرامش و آسایش بیشتر جامعه است

۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۶:۳۷
کد خبر: ۴۷۱۹۸۰
هدف تغییرات دولت، آرامش و آسایش بیشتر جامعه است
معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری گفت: تجدید قوای دولت یک ضرورت مستمر است و هیچ هدفی جز آرامش و آسایش بیشتر جامعه، اعمال اقتدار ملی و تقویت مدیریت کشور ندارد؛ این رویکردی ارزشمند است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حمید ابوطالبی در یادداشتی نوشت: مدیریت کلان کشور این روزها با تحولاتی در راستای تجدید قوای دولت برای خدمت بیشتر و بهتر توام بود و برخی از دوستان جای خود را به افرادی تازه نفس دادند.

وی افزود: این تحول نشان داد دکتر روحانی هرگاه مصلحت و ضرورت بداند دولت را در جهت کارآمدی بیشتر هدایت خواهد کرد، مهم آن است که تحولات منطبق برضرورت ها است.

معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری در این یادداشت افزود: ملت ایران شریف و بزرگوار است، پیشرفت آن واجب و فرصت ها تمر مر السحاب، لذا ارزش نهادن به دغدغه ها و لحظه لحظه های حیات ملی همان صداقت دولت با ملت است.

ابوطالبی ادامه داد: توجه افزون تر به افتخار آفرینی میادین فرا ملی و توانایی های حوزه ورزش های فوتبال، فوتسال، والیبال و ...و زیرساخت های ورزش های جمعی یک ضرورت ملی است.

وی با بیان اینکه قانون مداری و حفظ اقتدار دولت در عرصه فرهنگ یک ضرورت است، اظهار داشت: تفاوت دیدگاه ها امری پسندیده است، گام های دولت در این حوزه از همان آغاز استوار بوده است.

وی تصریح کرد: آرامش و ثبات در عین پیشرفت در امر آموزش و پرورش نیز یک ضرورت ملی است، فرهنگیان و دانش آموزان نباید نگران آینده خود باشند، آنان سرمایه های کشورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز