رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین:

قدردانی ما از ایران همیشگی است

۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۷:۳۴
کد خبر: ۴۷۱۹۸۱
قدردانی ما از ایران همیشگی است
رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین گفت: قدردانی ما از جمهوری اسلامی ایران همیشگی است و من همیشه سپاسگزاری خود را از دولت و ملت ایران ابراز خواهم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، "باقر عزت بگوویچ' رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین روز جمعه در دیدار با 'محمود حیدری' سفیر کشورمان در سارایوو با تقدیر از حمایت های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران از بوسنی و هرزگوین در جریان جنگ داخلی این کشور تاکید کرد: قدردانی ما از جمهوری اسلامی ایران همیشگی است و من همیشه سپاسگزاری خود را از دولت و ملت ایران ابراز خواهم کرد.

عزت بگوویچ در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از دعوت دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برای سفر به ایران ابراز امیدواری کرد که این سفر بتواند نقش سازنده ای در پیشبرد مناسبات دو کشور ایفا کند.

وی ضمن حکیمانه خواندن تصمیم نظام جمهوری اسلامی ایران برای انعقاد توافق هسته ای افزود: با برطرف شدن برخی اندک موانع باقی مانده انتظار داریم روابط اقتصادی دو کشور بوسنی و هرزگوین و ایران بیش از پیش ارتقا یابد.

محمود حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین نیز در این دیدار با اشاره به حسن روابط سیاسی دو کشور تاکید کرد که سفر پیش روی رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین به ایران نقطه عطفی در روابط دو کشور در تمامی سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خواهد بود.

 

نظر شما