آذرمنصوری در گفت‌وگو با برنا:

مجلس دهم همراه دولت در تغییر کابینه خواهد بود

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۱:۱۹
کد خبر: ۴۷۳۲۰۲
مجلس دهم همراه دولت در تغییر کابینه خواهد بود
قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: انتخابات 7 اسفند و تغییر فضای حاکم در مجلس، سبب شد دولت بتواند همراهی نسبی مجلس را با خود به دست آورد و اهداف و برنامه های خود را با مشکلات کمتری پیش ببرد.

آذر منصوری قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، درباره تاثیر مجلس دهم نسبت به مجلس قبل در تغییر کابینه دولت یازدهم گفت: دولت یازدهم پس از روی کار آمدن علاوه بر مشکلات مانده از دوره قبل با مجلس نهم هم مواجه بود که او را همراهی نمی کرد و در پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت حمایت های لازم را انجام نمی داد  و درنهایت اجازه نداد چندتن از نیروهای دولت که دارای عملکرد خوبی بودند، وارد کابینه شوند.

او ادامه داد: معرفی آقای نجفی  به مجلس گذشته و رای نیاوردن او، همچنین  آقای فرجی دانا از مصادیق فشارهایی بود که مجلس نهم به زیرمجموعه دولت وارد کرد. قاعدتا این نبودهمکاری لازم بین خانه ملت و دولت کار را برای روحانی سخت می‌کرد و در بسیاری از موارد دولت نتوانست مطالباتی را که وعده آن‌ها را قبل از انتخابات به مردم داده بود پرداخت کند. انتخابات 7 اسفند و تغییر  فضای حاکم در مجلس، سبب شد دولت بتواند همراهی نسبی مجلس را با خود به دست آورد و اهداف و برنامه های خود را با مشکلات کمتری پیش ببرد و قطعا این مجلس با تغییر کابینه همراه دولت خواهد بود.

 قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، با اشاره بر اینکه " تغییرات ایجاد شده در کابینه با هدف احسن شدن اعضا، اتفاقی بود که مردم از دولت تدبیر و امید انتظارش را داشتند" تصریح کرد:  دولت  در پاسخگویی به خواسته مردم و قوی‌تر شدن کابینه جهت خدمت به کشور تلاشش را کرد و با همراهی مجلس دهم، آقای روحانی با اطمینان‌خاطر بیشتری می‌تواند نیروهای کاربردی‌را در کابینه وارد کند.

او در ادامه گفت: این  انتظار وجود دارد که با تغییر وزرا، رویکردها و روش‌ها نیز در هرکدام از این وزارت‌خانه‌ها تغییر کند و در طول فرصت باقی مانده، دولت یازدهم بتواند به مطالبات مردمی کاملا پاسخگو باشد.

منصوری در خاتمه با تاکید بر اینکه "وزرای معرفی شده، با توجه به موقعیتی که در مجلس وجود دارد می‌توانند بیش از 6 ماه خدمت کنند " گفت: ماندگاری این افراد بستگی دارد که بتوانند  عملکرد مناسب‌تری نسبت به وزرای قبلی داشته باشند، انتقادهای وارده را رفع کرده و به مطالبات مردمی جامه عمل بپوشانند. آنچه تعیین کننده خواهد بود این است که بتوانند از حداکثر ظرفیت‌های موجود برای اصلاح روندها و رویکردها استفاده کنند و با رعایت این اصل ادامه حضور برخی از وزرا تضمین می‌شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز