اسلامی در گفت و گو با برنا:

تکلیف ائتلاف موتلفه با اصولگرایان در آینده مشخص می‌شود/ حزب موتلفه درباره کاندیدای ریاست جمهوری تصمیم نگرفته است

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۳:۴۳:۲۶
کد خبر: ۴۷۵۴۰۲
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حزب مؤتلفه برای انتخابات با اصولگرایان ائتلافی خواهد داشت یا خیر، گفت: صحبت کردن درباره ائتلاف مربوط به ماه های نزدیک به انتخابات است و درباره آن در آینده تصمیم گرفته خواهد شد.

«محمد مهدی اسلامی» عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا درباره معرفی نامزدهای احتمالی و فعالیت های این حزب در انتخابات سال 96 گفت: از وظایف ذاتی یک حزب در هر دوره از انتخابات بررسی شرایط نامزدهای احتمالی و چگونگی حضور این افراد در این رویداد است. حزب مؤتلفه نیز با توجه به جغرافیای سیاسی در هر دوره از انتخابات، نقش متناسب خود را ایفا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: از آنجاییکه شرایط انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در سال آینده متفاوت‌تر از دوره های گذشته است؛ بنابراین حزب موتلفه اسلامی با سابقه بیش از نیم قرن فعالیت نیازمند یک عملکرد متفاوت است. حزب مؤتلفه اسلامی از سال گذشته تاکنون به بررسی شرایط موجود و فضای انتخاباتی پرداخته و با توجه به جمع بندی ها، 60 شاخص را برای انتخاب نامزدهای احتمالی تعیین کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که نام بعضی از افراد به عنوان نامزدهای نهایی از سوی برخی رسانه اعلام شده است، گفت: درباره تایید و یا نفی این افراد نمی توانم چیزی بگویم. قرار نیست اسامی نامزدها تا زمانی که نهایی نشده بازگو شود؛ اما در میان نامزدهای عبور کرده از مراحل قبلی گزینش چهره هایی وجود دارند که برای رسانه ها قابل تخمین نیست. گزینش صورت گرفته نهایی نیست و اسامی نامزدهای نهایی از سوی روابط عمومی حزب  معرفی خواهد شد.

اسلامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه حزب مؤتلفه برای انتخابات با اصولگرایان ائتلافی خواهد داشت یا خیر، گفت: صحبت کردن درباره ائتلاف مربوط به ماهای نزدیک به انتخابات است و درباره آن در آینده تصمیم گرفته خواهد شد.

وی در پایان گفت: اصولگرایان در گفتمان دارای اشتراک هستند؛ اما شرایط و رخدادهای آتی مشخص می کند که آیا باید بر روی نامزدهای حزب موتلفه با اصولگرایان ائتلافی انجام  داد یا خیر.

 

نظر شما