پارسایی به برنا خبر داد؛

حمایت فراکسیون امید از سلطانی فر، صالحی امیری و دانش آشتیانی

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۶:۵۰:۴۵
کد خبر: ۴۷۶۷۸۴
حمایت فراکسیون امید از  سلطانی فر، صالحی امیری و دانش آشتیانی
سخنگوی فراکسیون امید گفت: فراکسیون در جلسه امروز مجمع عمومی بر حمایت از سه وزیر پیشنهادی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، امروز مجمع عمومی فراکسیون امید جلسه ای برای رسیدن به یک تصمیم نهایی در خصوص وزرای پیشنهادی داشت که ساعتی پیش این جلسه به پایان رسید.

سخنگوی فراکسیون امید در گفت و گو با برنا در مورد این جلسه اظهار داشت: همانطور که انتظار می رفت، مجمع عمومی فراکسیون امید نسبت به برنامه های وزرای پیشنهادی اقبال نشان داد و نمایندگان در این جلسه همه به این باور رسیدند که لازم است از هر سه وزیر پیشنهادی (سلطانی فر، صالحی امیری و دانش آشتیانی) حمایت شوند تا ضمن کسب رای اعتماد از مجلس دهم برنامه های خود را اجرایی کنند.

بهرام پارسایی توضیح داد : در این جلسه هر سه وزیر پیشنهادی به علاوه دکتر بانک حضور داشتند و مباحث با حضور این افراد مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده اصلاح طلب مردم شیراز در خصوص تعداد شرکت کننده در مجمع عمومی فراکسیون امید گفت: از آنجایی که روز دوشنبه تنها روزی است که نمایندگان می توانند سرکشی به حوزه های انتخابیه را داشته باشند و همینطور همزمان جلسات کمیسیون تلفیق برنامه ششم در حال برگزاری است تعدادی از نمایندگان نتوانستند در این جلسه شرکت کنند با وجود این بیش از 80 نماینده در این جلسه حضور پیدا کردند.

وی تاکید کرد: نمایندگانی هم که در جلسه حضور نداشتند حمایت خود را از هرسه وزیر اعلام کردند و بیان داشتند بر اساس تصمیم فراکسیون رای خواهند داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز