در حاشیه جلسه رای اعتماد اتفاق افتاد؛

نطق طلایی نماینده رشت/ متهم اصلی فتنه در خیابان آزادانه راه می رود

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۴۳:۵۲
کد خبر: ۴۷۶۹۹۸
نطق طلایی نماینده رشت/ متهم اصلی فتنه در خیابان آزادانه راه می رود
جعفرزاده ایمن آبادی گفت: متهم اصلی فتنه که در هشت سال هر چه خواست در این کشور انجام داد، امروز آزادانه در خیابان راه می‌رود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، بررسی صلاحیت دانش آشتیانی در جریان است و موافقان و مخالفان او پشت تریبون قرار گرفتند تا نظرات خود را مطرح کنند.

در این میان سه نطق برای دقایقی مجلس را تحت تاثیر قرار داد. نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مخالفت با دانش آشتیانی صحبت و نطق خود را با انتقادات تند علیه رئیس جموری آغاز کرد. وقتی او گفت رئیس جمهوری منتقدان را به انقلابی نفهم متهم کرده است فریاد تک و توک احسنت از میان مجلس بلند شد.

بعد از آن مهدی شیخ نماینده تهران تریبون را به دست گرفت و از دانش آشتیانی دفاع کرد و با صدایی رسا همه را به رعایت اخلاق دعوت کرد.

شیخ دقایقی از وقت خود را به جعفرزاده ایمن آبادی داد تا او نیز در مقام موافق وزیر صحبت کند صحبتی که به جرات می توان گفت، نطق طلایی جلسه رای اعتماد تا این ساعت بوده است.

جعفرزاده با انتقاد نسبت به صحبت های نقوی حسینی گفت: تا کی قرار است داستان فتنه در کشور ادامه داده شود؟ عده ای را متهم به ساکتین فتنه می کنیم و عده ای را محکوم به کاسبان فتنه می کنیم.

وی خاطر نشان کرد : متهم اصلی فتنه هشت سال هرچه خواست در این کشور انجام داد و امروز آزادانه در خیابان قدم می زند.

(در این حین فریاد حسنت از سوی اکثریت مجلس بلند شد)

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در پایان نطق خود با تاکید بر حمایت از سه وزیر گفت: به اعتقاد من دانش آشتیانی مظلوم واقع شده است و از نمایندگان می خواهم به هر سه وزیر رای مثبت بدهند.

پس از پایان نطق جعفرزاده نمایندگان به دور او جمع شدند و با در آغوش کشیدنش از جعفرزاده به علت نطق طلایی اش تشکر کردند.

در میان نمایندگان روبوسی محمود صادقی و جعفرزاده ایمن آبادی بیشتر نمود پیدا کرد؛ البته حضور هاجر چنارانی نماینده اصولگرای مجلس در کنار صندلی جعفرزاده و تشکر او از نماینده رشت قابل توجه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز