جهانگیری:

خبرهای خوبی در زمینه آب برای اصفهانی‌ها داریم

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۴:۲۸:۳۴
کد خبر: ۴۷۷۷۵۲
خبرهای خوبی در زمینه آب برای اصفهانی‌ها داریم
معاون اول رییس جمهور گفت: خبرهای خوبی در زمینه مشکلات آب برای اصفهانی‌ها داریم و امشب درباره این موضوع بحث خواهد شد.

اسحاق جهانگیری امروز (چهارشنبه) در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف سفرم دیدار با مردم اصفهان است و هر وقت فرصت کردم برای عرض ادب به اصفهان آمده‌ام.

وی با بیان اینکه در این سفر تعدادی از طرح‌ها افتتاح خواهد شد، افزود: ورزشگاه نقش جهان که مهمترین پروژه ورزشی کشور است به بهره برداری می‌رسد. طرح‌های فولاد و ذوب آهن نیز افتتاح می‌شود و از هسا بازدید خواهیم کرد.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: جلساتی در زمینه اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت. استان اصفهان یکی از استان‌هایی است که مسائل اقتصادی در آن مهم است. در خصوص آب جلساتی خواهیم داشت که به این مسائل می پردازیم.

جهانگیری با بیان اینکه یکی از مشکلات مردم اصفهان بحث خشکسالی است، تصریح کرد: در آن شش سالی که اصفهان بودم هیچگاه یادم نمی‌آید که مسأله آب مسأله اصلی باشد، اما جدیداً این موضوع، مسأله  اصلی شده است.

به گزارش گروه دولت خبرگزاری برنا؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در بدو ورود در فرودگاه استان اصفهان گفت: خبرهای خوبی در زمینه مشکلات آب برای اصفهانی‌ها داریم و امشب بحث می کنیم. وزرای مختلف دولت و معاون رییس جمهور آمده‌اند و به این مسأله خواهند پرداخت. جلسه عمده‌ای از بحث هیأت دولت به بحث عمده اصفهان برمی‌گشت. هم اصفهان، یزد و چهارمحال  و بختیاری درخصوص این موضوع بررسی شدند و حتما طرح‌ها، عملیاتی خواهند شد.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور که برای افتتاح ورزشگاه نقش جهان با هیئت همراه به اصفهان سفر کرده است امروز در بدو ورود به این استان مورد استقبال استاندار و معاونان وی، نمایندگان اصفهان، فرماندار، شهردار، رییس شورای شهر اصفهان، فرمانده انتظامی استان، مدیر کل محیط زیست، مدیر کل میراث فرهنگی، رییس اتاق بازرگانی، دادستان، مدیر عامل ذوب آهن و مدیر کل بهزیستی قرار گرفت.

هیئت همراه جهانگیری متشکل از سلطانی‌فر وزیر ورزش، چیت‌چیان وزیر نیرو، نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت، طیب‌نیا وزیر اقتصاد و معصومه ابتکار رییس سازمان محیط زیست هستند.

جهانگیری در روز اول افتتاح ورزشگاه نقش جهان و فاز یک خط یکی مترو اصفهان را در دستور کار دارد و در روز دوم سفر خود با حضور در کارخانه ذوب آهن و مجتمع فولاد مبارکه چند طرح صنعتی را افتتاح می کند. 

نظر شما