وزیر نیرو:

بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات صنعت برق ساخت داخل است

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۹:۲۶
کد خبر: ۴۷۸۷۰۱
بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات صنعت برق ساخت داخل است
وزیر نیرو در حاشیه افتتاح شانزدهمین نمایشگاه صنعت برق ایران اظهار داشت: صنعت برق ایران یکی از بومی‌ترین و پیشرفته‌ترین صنایع کشور است و در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات و تاسیسات این صنعت ساخت داخل است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حمید چیت‌چیان» وزیر نیرو در حاشیه افتتاح شانزدهمین نمایشگاه صنعت برق ایران اظهار داشت: صنعت برق ایران یکی از بومی‌ترین و پیشرفته‌ترین صنایع کشور است و در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات و تاسیسات این صنعت ساخت داخل است.

وی افزود: همه ما می دانیم که علم و فناوری در همه و علوم و صنایع به سرعت در حال پیشرفت است و بالطبع در صنعت برق نیز با همین سرعت در حال پیشرفت است و ما می‌بایست از هر فرصتی از جمله برپایی این نمایشگاه‌ها برای بروز کردن این صنعت و آشنایی با تجربیات روز دنیا استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: دادوستد با پیشرفته‌ترین و خلاق‌ترین شرکت‌ها از سیاست‌های وزارت نیرو در این نمایشگاه است.

چیت‌چیان تاکید کرد: نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای تبادل شرکت‌های داخلی و خارجی است و خوشبختانه شرکت‌های خارجی بسیار خوبی از کشورهایی چون آلمان، چین، کره جنوبی، ترکیه و... در نمایشگاه امسال حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در نمایشگاه امسال بیش از ۲۰ شرکت دانش بنیان نیز حضور دارند و مطمئناً سعی می‌شود از آن‌ها تا جایی که ممکن است حمایت صورت گیرد.

وزیر نیرو در پایان گفت: استفاده از توانمندی‌های داخلی و جذب سرمایه گذاری خارجی مکمل هم هستند و ما نباید این دو را از همدیگر جدا بدانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز