احمدی پور در غرفه برنا:

سلطانی فر موفق عمل کرد/ هدف در سازمان میراث فرهنگی تحرک بخشی به فعالیت هاست

۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۱:۴۱
کد خبر: ۴۸۱۰۳۲
سلطانی فر موفق عمل کرد/ هدف در سازمان میراث فرهنگی تحرک بخشی به فعالیت هاست
رئیس سازمان میراث فرهنگی : ترمیم کابینه در جهت تحرک بخشی بیشتر به اجرای برنامه ها صورت گرفته است من نیز برنامه ها را بر اساس تحرک بخشیدن به فعالیت ها پیگیری می کنم.

زهرا احمدی پور رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه برنا در خصوص اهمیت این سازمان گفت: ما ظرفیت های گردشگری زیادی داریم که استفاده از این ظرفیت ها می تواند به تثبیت جایگاه منطقه ای و بین المللی ایران کمک کند.
احمدی پور افزود: از ظرفیت های میراث فرهنگی که در قالب برنامه، موجود است تا حد امکان استفاده می کنیم  و جایی هم که نیاز به برنامه باشد بر آن برنامه تدوین خواهیم کرد و در این راستا قطعا  بخشی هم که نیاز به تحرک بیشتری دارد برای رسید به این هدف برنامه های خاص را پیگیری می کنیم.
وی در خصوص تشریح برنامه ها برای این سازمان گفت: من برنامه هایم را در راستای سیاست های دولت تنظیم کرده ام و با توجه به اینکه ترمیم کابینه در جهت تحرک بخشی بیشتر به اجرای برنامه ها صورت گرفته است من نیز برنامه ها را بر اساس تحرک بخشیدن به فعالیت ها پیگیری می کنم.
رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در پاسخ به این سوال که چه میزان آقای سلطانی فر توانسته است این اهداف را محقق کند گفت: به نظرم ایشان در فعالیت های خود موفق بوده اند.
احمدی پور در پاسخ به این سوال که چگونه با موانع مقابله خواهید کرد گفت: در حال حاضر تلاش می کنم فرصت های موجود را شناسایی کنیم و از آنجایی که رویکرد منفی نداریم، ترجیح می دهیم بیشتر به ظرفیت ها بیندیشم تا به موانع.
احمدی پور در پایان در مورد اولین اقداماتش در مسیر پویایی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: اولین اقدام شناخت ظرفیت های این سرزمین و حرکت در جهت رفع موانع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز