بهرام پارسایی در گفت‌وگو با برنا:

نگاه مساوی به مدیران خطرناک است

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۰۹:۵۸:۴۰
کد خبر: ۴۸۲۳۴۶
نگاه مساوی به مدیران خطرناک است
سخنگوی فراکسیون امید گفت: ما نمی توانیم به همه مدیران یک نگاه داشته باشیم، چرا که برخی از آنها هستند که تجربه و مدیریتشان می تواند سود بسیاری را متوجه آن مجموعه کند

«بهرام پارسایی» سخنگوی فراکسیون امید درباره طرح شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی‌های مازاد به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: این طرح به صحن مجلس آمد اما نتوانست رای لازم را کسب کند؛ البته این موضوع غیر طبیعی نبود. به هر حال امیدواریم دولت یک لایحه جامعی به مجلس بیاورد تا این  موضوع تعیین تکلیف شده و دغدغه نمایندگان نیز مورد توجه قرار گیرد.

بهرام پارسایی در خصوص انتقاداتی که به این طرح وارد شده است، گفت: در برخی موارد در این طرح افراط شده بود، برای مثال گفته می شود کمیسیون اصل 90 نمی تواند طرحی را ارائه کند این در حالی است که هیچ کمیسیونی از ارائه طرح منع نشده است.

وی درباره تعیین میزان حقوق برای مدیران گفت: ما نمی توانیم به همه مدیران یک نگاه داشته باشیم، چرا که برخی از آنها هستند که تجربه و مدیریتشان می تواند سود بسیاری را متوجه آن مجموعه کند؛ لذا نمی توان او را هم سطح مدیری دانست که مدیریتش چندان تاثیری ندارد. به نظر من، این نوع نگاه می تواند خطرناک باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز