شمخانی در نخستین اجلاسیه ملی ۴۰۰۰ شهید استان گلستان:

کشور نیاز به تحرک برای رسیدن به قله دارد

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۲۰:۴۶:۵۱
کد خبر: ۴۸۳۱۷۶
کشور نیاز به تحرک برای رسیدن به قله دارد
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: کشور نیاز به تحرک و تلاش بیشتری برای رسیدن به قله های مدنظر و چشم انداز ترسیم شده دارد و موتور محرک معنوی جامعه، خانواده های شهدای وایثارگران هستند که می توانند فرهنگ ساز و انگیزه دهنده به تمام ملت باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، «علی شمخانی» امروز –سه شنبه- در نخستین اجلاسیه ملی 4000 شهید استان گلستان با بیان این مطلب مهمترین دلیل موفقیت ها و پیشرفت های انقلاب اسلامی را شناخت صحیح و عمیق نسبت به ماهیت دشمنان و اقدامات آن ها وقدرت سازی با بهره گیری از ظرفیتهای بومی برای مقابله با تهدیدات دانست.

نماینده مقام معظم رهبری، از استان گلستان به دلیل تنوع قومی و مذهبی آن به عنوان ایران کوچک یاد کرد و اظهار داشت: 600 شهید اهل سنت در این استان نماد همزیستی و مشارکت همه ایرانیان برای قدرت سازی در مسیر دفاع از ارزشها و منافع ملی است.

شمخانی گفت: گلستان سرزمین فرصت های فراوان برای توسعه و پیشرفت به دلیل دسترسی به دریا، سرزمین حاصلخیز، اقوام متنوع، مرز جغرافیایی با کشور همسایه و روحیه جهادی و دارا بودن مردمی سختکوش است.

وی افزود: با وجود این مولفه ها این استان بایستی در مسیر اجرای اقتصاد مقاومتی پیشتاز باشد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تاثیر راهبرد تاریخی امام (ره) در پیروزی رزمندگان اسلام که با محور قرار دادن جنگ، همه ظرفیتها را به سمت موفقیت در این عرصه هدایت کرد اظهار داشت: طی سالهای متمادی مقام معظم رهبری با تعیین شعارهای سال، راهبرد محور بودن اقتصاد در مجموعه برنامه ها و اقدامات را مطرح کردند که باید از سوی آحاد جامعه مورد توجه و اقدام قرار گیرد.

شمخانی گفت: کشور نیاز به تحرک و تلاش بیشتری برای رسیدن به قله های مدنظر و چشم انداز ترسیم شده دارد و موتور محرک معنوی جامعه، خانواده های شهدای وایثارگران هستند که می توانند فرهنگ ساز و انگیزه دهنده به تمام ملت باشند.

وی ضمن فراخواندن جوانان و خانواده ها به هوشیاری در برابر ترفندهای نظام سلطه در این خصوص تصریح کرد؛ مسیر حرکت کشور تحت تدابیر ولی فقیه و با همراهی آحاد ملت به سمت موفقیت و آینده ای روشن در حرکت است.

 

نظر شما