برگزاری کنفرانس مخالفان سوری در دمشق تکذیب شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۲:۴۰:۰۹
کد خبر: ۴۸۴۹۲۸
برگزاری کنفرانس مخالفان سوری در دمشق تکذیب شد
سخنگوی "هیئت عالی" مخالفان مورد حمایت عربستان سعودی گزارش‌های رسانه‌ای پیرامون نیت مخالفان سوریه برای برگزاری کنفرانسی مشترک در دمشق در اواخر سال میلادی جاری را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا،  به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، «ریاض نعسان آغا» سخنگوی هیئت عالی مخالفان اخبار نقل شده از حسن عبدالعظیم، دبیرکل هیئت هماهنگی درخصوص برگزاری کنفرانس گروه‌های  مخالف در دمشق را تکذیب کرد.

وی گفت: برخی از رسانه‌ها اظهاراتی از عبدالعظیم پیرامون وجود تلاش‌هایی برای برگزاری کنفرانس ملی مخالفان و نظام در دمشق را منتشر کردند و صحبت پیرامون دعوت طرف‌هایی برای شرکت در این کنفرانس و موافقت آنها با شرکت در این کنفرانس را به عبدالعظیم نسبت دادند اما آن طرف‌ها تکذیب کردند که از این مساله اطلاعی داشته باشند و برخی از آنها بیانیه‌هایی در تکذیب این امر منتشر کردند.

وی افزود: هیئت عالی مذاکرات به بیانیه ریاض و به "اهداف انقلاب سوریه" پایبند است و به هیچ وجه دور زدن این امور را نمی‌پذیرد.

ریاض نعسان آغا عنوان داشت: ما در راستای تاکید بر انسجام هیئت و وحدت در آن، به مناقشه این اظهارات عجیب با همکارانمان در هیئت هماهنگی می‌پردازیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز