پارسایی در گفت و گو با برنا:

فراکسیون امید با حضور مطهری تشکیل جسله داد/ موضوع لغو سخنرانی در کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری می شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۱:۲۰
کد خبر: ۴۸۵۲۰۹
فراکسیون امید با حضور مطهری تشکیل جسله داد/ موضوع لغو سخنرانی در کمیسیون اصل ۹۰ پیگیری می شود
سخنگو فراکسیون امید از نتایج جلسه امروز فراکسیون امید در مورد موضوع لغو سخنرانی «علی مطهری» خبر داد.

«بهرام پارسایی» سخنگوی فراکسیون امید در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا در خصوص جلسه امروز فراکسیون امید گفت: نشست صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این جلسه جزئیات لغو سخنرانی از زبان آقای مطهری مورد بررسی قرار گرفت.

بهرام پارسایی با اشاره به اظهارات «علی مطهری» در این جلسه گفت: بر اساس آنچه نایب رئیس مجلس بیان کرد باوجود  اخذ مجوزها برای برگزاری سخنرانی و همچنین با وجود چندین بار جابجایی محل برگزاری نهایتاً از برگزاری این مراسم ممانعت شد.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که در شورای مرکزی فراکسیون امید نیز  مورد تاکید قرار گرفت، این مساله صرفا مربوط به شخص آقای مطهری نیست و نگرانی فراکسیون امید نسبت به خاموش شدن تریبون یک نماینده برآمده از دل ملت است.

پارسایی افزود: در نشست امروز شورای مرکزی فراکسیون به این نتیجه رسیدیم که همه نمایندگان عضو فراکسیون از فرصت خود برای تذکر نسبت به این مسئله استفاده کنند.

نماینده مردم شیراز همچنین بیان کرد: در جلسه صبح مقرر شد برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاق‌ها و مسائلی و به‌منظور پیگیری مسئله از وزرای دادگستری، اطلاعات و کشور طرح سوال شود.

وی ادامه داد: از دیگر تصمیم‌هایی که در نشست امروز شورای مرکزی فراکسیون اتخاذ شد، تهیه بیانیه‌ای توسط کمیته سیاسی فراکسیون امید  است که بنا داریم این بیانیه را به امضای اعضای فراکسیون و همچنین دیگر نمایندگان غیر عضو در صحن برسانیم و پس از آن‌که تعداد امضاءها از ۱۵۰ امضاء تجاوز کرد، این بیانیه را در صحن قرائت کنیم.

سخنگوی فراکسیون امید در مورد این بیانیه گفت: بیانیه‌‌ای که توسط کمیته سیاسی فراکسیون در دست تهیه است، خطاب به سران سه‌قوه خواهد بود و در آن انتقادهای خود را نسبت به سران سه قوه مطرح می‌کنیم و خواستار ارائه تمهیدات لازم از سوی هر سه قوه هستیم. 

پارسایی بیان کرد: در شرایطی که علت جلوگیری از این سخنرانی پیش‌گیری از وقوع جرم اعلام شده، سوال ما این است که چرا دادستانی مشهد به بهانه جلوگیری از وقوع جرم، جلوی اتفاق‌هایی همچون پدیده شاندیز را نگرفت.

وی در پایان اظهار داشت: قرار است چندنفر از اعضای فراکسیون با طرح شکایت در این رابطه به کمیسیون اصل نود مجلس، موضوع را پیگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز