قاسمی:

وزارت امور خارجه با جدیت انفجار در عراق را پیگیری می کند

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۲۱:۲۴:۱۱
کد خبر: ۴۸۶۳۱۶
وزارت امور خارجه با جدیت انفجار در عراق را پیگیری می کند
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن انفجار تروریستی امروز(پنجشنبه) در عراق گفت: این اقدامات وحشیانه و غیر انسانی، در عزم دولت و ملت عراق و نیز ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت مظلوم عراق در مبارزه بی امان با تروریسم، خللی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، بهرام قاسمی انفجار تروریستی و انتحاری امروز در عراق که منجر به کشته و مجروح شدن تعداد کثیری از مردم بیگناه شد را به شدت محکوم و با دولت و مردم عراق و تمامی خانواده های قربانیان این حادثه شوم و هولناک ابراز همدری کرد.

قاسمی با توجه به انتشار اخباری مبنی بر شهادت تعدادی از هموطنان عزیز ایرانی در این جنایت هولناک اظهار داشت: وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد با جدیت تمام در حال بررسی موضوع و هر گونه اقدام لازم در این خصوص هستند.

وی افزود: به محض دریافت و تایید اخبار تکمیلی، موضوع به آگاهی مردم شریف ایران خواهد رسید.

سخنگوی وزارت امور خارجه، اینگونه اقدامات از پیش طراحی شده و ددمنشانه را ناشی از استیصال تروریست ها و در واکنش به شکست های پیاپی آنان خواند و تصریح کرد: این اقدامات وحشیانه و غیر انسانی، در عزم دولت و ملت عراق و نیز ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت مظلوم عراق در مبارزه بی امان با تروریسم، خللی ایجاد نخواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز