غفوری فرد در گفت و گو با برنا:

جبهه اصولگرایان در تلاش برای ارائه لیست مشترک در انتخابات شورای شهر و روستا است

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۰۹:۴۷:۱۳
کد خبر: ۴۸۶۳۵۲
جبهه اصولگرایان در تلاش برای ارائه لیست مشترک در انتخابات شورای شهر و روستا است
عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: جبهه اصولگرایان تلاش جدی را در پیش گرفته اند تا یک لیست واحد برای انتخابات شهر و روستا با محوریت جامعه روحانیت مبارز تهران و قم ارائه دهند.

«حسن غفوری فرد» عضو حزب موتلفه اسلامی و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا با بیان اینکه انتخابات در ایران با سایر کشورهای جهان متفاوت است، گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی کشور به طور میانگین هر سال یک انتخابات داشته است. سال آینده نیز مردم باید در دو انتخاب مهم مانند ریاست جمهوری و شورای های شهر و رو ستا که هر دو بسیار سرنوشت ساز است، شرکت کنند. انتخابات شورای شهر و روستا ممکن است تحت تاثیر ریاست جمهوری قرار بگیرد و ما نتوانیم نظارت دقیقی بر عمکلرد کاندیداها در این بخش داشته باشیم؛ اما عمکلرد کاندیداها در انتخابات ریاست جمهوری به دلیل اینکه زیر نظر نهادها و دستگاهای اجرایی قرار دارند، شفاف است و نگرانی در این باب وجود ندارد.

وی با اشاره به جریان های سیاسی موجود در کشور اظهار کرد: اصلاح طلبان و طیف جدید اعتدالیون تا حدودی تکلیف خود را در انتخابات مشخص کرده اند، اما اصولگرایان به تجمیع برای یک کاندیدای واحد نرسیده اند.

وی در پایان گفت: جبهه اصولگرایان تلاش جدی در پیش گرفته اند تا یک لیست واحد برای انتخابات شهر و روستا با محوریت جامعه روحانیت مبارز تهران و قم ارائه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز