در گفت و گو با برنا مطرح شد؛

آخرین وضعیت شهدای ایرانی در عراق از زبان قشقاوی

۱۳۹۵/۰۹/۰۵ - ۱۱:۴۹:۲۳
کد خبر: ۴۸۶۴۰۹
آخرین وضعیت شهدای ایرانی در عراق از زبان قشقاوی
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: برای انتقال اجساد شهدای کربلا در حال رایزنی با مقامات محلی هستیم.

«حسن قشقاوی» معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با بیان اینکه هنوز آمار دقیقی از  شمار شهدای حادثه تروریستی کربلا در دست نیست،  گفت: تعداد دقیق شهدای حادثه تروریستی روز گذشته کربلا مشخص نیست. ما در حال بررسی و پیگیری به همراه مقامات محلی و کشوری  هستیم و به محض مشخص شدن تعداد دقیق شهدا آن را به اطلاع مردم می رسانیم.

او ادامه داد: کار شناسایی اجساد دشوار است، زیرا بعضی از آن‌ها دچار  سوختگی های شدید شده اند و به راحتی قابل شناسایی نیستند. همچنین برخی از اجساد که از سوختگی کمتری برخوردار بودند شناسایی و کارهای انتقال آنان تمام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که اجساد چه زمانی به کشورمان منتقل می شود، گفت: برای انتقال شهدای این حادثه تروریستی با مقامات محلی در حال رایزنی و گفت و گو هستیم تا پیکر این عزیزان زودتر به کشور منتقل شود.

قشقاوی تاکید کرد: مسئولان کنسولی جمهوری اسلامی ایران در صحنه حضور دارند و تاکنون مشخص نشده است که شهداء مربوط به کدام شهرها و استان‌های کشور هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز