شکوری راد:

محمود صادقی به خوبی نشان داده نماینده واقعی مردم است

۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۱۷:۰۱:۳۰
کد خبر: ۴۸۷۵۴۵
محمود صادقی به خوبی  نشان داده نماینده واقعی مردم است
علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت خطاب به محمود صادقی نوشت: پافشاری جنابعالی بر حقوق قانونی نمایندگان موجب دلگرمی و امید برای همه مردم است

به گزارش گروه احزاب خبرگزاری برنا، متن نامه دبیر کل حزب اتحاد ملت به شرح زیر است :

بنام خدا

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمود صادقی

نماینده محترم مردم تهران و وکیل شریف ملت ایران در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

خبر اقدام ماموران دادستانی تهران برای بازداشت شما موجب نگرانی بسیار در بین مردم گردید. جنابعالی در مدت کوتاهی که از آغاز بکار مجلس می گذرد بخوبی نشان داده اید نماینده واقعی و صدای مردم در مجلس شورای اسلامی هستید و به وظایفی که به عنوان وکیل مردم برعهده گرفته اید آگاه و پایبند می باشید.

جای تعجب بیشتر است که چرا اینگونه بی محابا به سراغ شما که خود حقوقدان بوده و کاملا با حقوق خود به عنوان یک شهروند و یک نماینده مجلس آشنا هستید، آمده اند. متاسفانه مسئولان قضایی در جایی که موضوع به خودشان مربوط می شود خویشتندارانه برخورد نمی کنند و از بازداشت موقت افراد که در قانون(ماده ۲۳۸ آئین دادرسی) صرفا برای مواردی که آزاد بودن متهم موجب از بین رفتن آثار و ادله جرم و یا بیم تبانی و فرار وی یا اخلال در نظم عمومی باشد جایز شمرده شده است، به عنوان نوعی تنبیه و حرمت شکنی که در حقیقت نوعی مجازات قبل از صدور حکم(دادنامه) است، استفاده می کنند.

این امر چندان رویه و رایج شده است که در بسیاری از مواقع از بیان آن نیز پروا نشده و گاهی به عنوان تهدید نیز استفاده می شود.

این بی‌پروایی ها که بی هیچ هزینه ای در مورد متهمان عادی صورت می گیرد خوشبختانه وقتی با اشخاص معنون که با حقوق خویش آشنا هستند و ایستادگی می کنند مواجه می شود در جامعه بازتاب می یابد و علاوه بر رسوایی موجب توجه مسئولین و ارتقاء آگاهی و دانش حقوقی مردم می گردد. لذا باید این فرصت ها را مغتنم شمرد و بخوبی از آن استفاده کرد.

 

نظر شما
نظرات
ناشناس
|
-
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
0
زنده باد صادقی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز