تماس تلفنی آیت الله بیات زنجانی با محمود صادقی

۱۳۹۵/۰۹/۰۸ - ۲۳:۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۸۷۵۹۳
تماس تلفنی آیت الله بیات زنجانی با محمود صادقی
آیت الله بیات زنجانی در تماس تلفنی با محمود صادقی گفت: در رأس امور بودن مجلس یعنی اینکه این نهاد هم قانون تصویب می کند و هم قدرت نظارت دارد و نظارت دقیق، در گرو شجاعت و ایستادگی نمایندگان خواهد بود.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، آیت‌الله العظمی بیات زنجانی در گفتگوی تلفنی با دکتر محمود صادقی، ضمن تجلیل از شخصیت علمی و حقوقی ایشان، بابت رفتارهای صورت گرفته اخیر، از این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تفقد و دلجوئی کردند.
وی در این گفتگو که شامگاه دوشنبه هشتم آذرماه صورت گرفت، ضمن یادآوری جمله تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه مجلس در رأس امور است فرمودند: در رأس امور بودن مجلس یعنی اینکه این نهاد هم قانون تصویب می کند و هم قدرت نظارت دارد و نظارت دقیق، در گرو شجاعت و ایستادگی نمایندگان خواهد بود.
ایت الله بیات زنجانی در پایان این گفتگو، ضمن تأکید بر این اصل که بازداشت نمایندگان مجلس یک عمل خلاف قانون است، برای موفقیت نمایندگان در پیگیری اموری که قانون به آنها محول کرده، دعا کردند.
دکتر محمود صادقی نیز از تماس حضرت آیت‌الله العظمی بیات زنجانی با ایشان تشکر کرده و سخنان معظم‌له را مایه دلگرمی خویش دانستند.


 

نظر شما