با رویکرد ارتقاء تعاون و با حضور نمایندگان مجلس؛

سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی برگزار خواهد شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۷:۲۷
کد خبر: ۴۹۱۲۶۱
سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی برگزار خواهد شد
سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی، با رویکرد ارتقاء تعاون و با حضور نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، همزمان با هفته حمل و نقل سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی، با حضور 1200 تن از متخصصین و مدیران مجموعه های توانمند از سراسر کشور 22 آذر 1395 در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

نایب رییس دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران با اعلام این خبر به صندلی سبز گفت: سومین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی با رویکرد ارتقاء نقش تعاون و بخش خصوصی با حضور مسئولان وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

مسعود معظمی اظهار داشت: این اجلاس به عنوان بزرگترین اجلاس مشترک مسئولین دستگاههای دولتی و مدیران بخش خصوصی، تعاونی، سرمایه گذاران و متخصصین صنعت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی برگزار می شود.

معظمی اظهار داشت: اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی با هدف نوآوری، بهبود و توسعه کیفیت در صنعت حمل و نقل، ساختمان و راه و شهرسازی در راستای تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی و ابلاغ ماده 6، 8، 20 و 24 سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی برگزار می شود.

وی در ادامه بیان داشت: سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی شامل افزایش تولید داخلی و کالاهای اساسی بویژه در اقلام وارداتی، و اولویت دادن به تولید محصولات و خدمات راهبردی و ایجاد تنوع در مبادی تأمین کالاهای وارداتی با هدف کاهش وابستگی به کشورهای محدود و خاص (ماده 6)، اصلاح الگوی مصرف و ترویج مصرف کالاهای داخلی همراه با برنامه ریزی برای ارتقاء کیفیت و رقابت‌پذیری در تولید(ماده 8)، تقویت فرهنگ جهادی در ایجاد ارزش افزوده، تولید ثروت، بهره‌وری، کارآفرینی، سرمایه گذاری و اشتغال مولد و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به اشخاص دارای خدمات برجسته (ماده 20) و افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن (ماده 24) می باشد که می تواند فرصت ویژه ای در جهت معرفی توانمندیها، ارائه محصولات و خدمات نوین شرکت ها باشد.

مسعود معظمی اظهار داشت: بررسی سیاستهای کلی نظام در امر حمل و نقل چند وجهی و راه و اجرای سیاستها حکایت از این دارد که تامین و توسعه راه و حمل و نقل جامعه همواره از دغدغه های مسئولان کشور بوده است.

نایب رییس دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران در پایان تصریح کرد: این اجلاس مشترک فرصتی تأثیرگذار و زمینه ساز پیشنهادها و سیاستهایی منطبق بر مبانی و مؤلفه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، دینی و ملّی در صنعت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی است که نیاز به آنها بیش از پیش محسوس می باشد و امید است در این رویداد ملّی با حضور جامع و عزم جدی تمامی دست اندرکاران، نخبگان، مهندسین، متخصصین اجرائی و آکادمیک شاهد حصول به اهداف مورد تاکید فوق الذکر باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز