نماینده مردم تهران در گفت و گو با برنا:

گزارش برنامه ششم توسعه هفته آینده به صحن مجلس می آید/ اتکا به نفت در بودجه ۹۶ به حداقل رسید

۱۳۹۵/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۶:۴۲
کد خبر: ۴۹۱۴۵۳
گزارش برنامه ششم توسعه هفته آینده به صحن مجلس می آید/ اتکا به نفت در بودجه ۹۶ به حداقل رسید
هاشم زایی گفت: مسئله ای که امروز به نظر می رسد باید به آن توجه شود بحث برنامه ششم توسعه است که هنوز در کمیسیون تلفیق بررسی می شود و احتمالا در هفته آینده به صحن علنی راه پیدا کند

«عبدالرضا هاشم زایی» نماینده مردم تهران در مورد بودجه ۹۶ به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا گفت: در مورد بودجه ۹۶ مهمترین مسئله ای که باید به آن اشاره کرد موضوع ارائه به موقع آن از سوی دولت است.

عبدالرضا هاشم زایی ادامه داد: پیش از دولت یازدهم بودجه با تاخیر های چند هفته ای و حتی چند ماهه ای مواجه بود که این موضوع مشکلات بسیاری در راستای تصویب مهمترین لایحه مالی کشور داشت اما خوشبختانه این تاخیر در دولت یازدهم به حداقل رسید و امسال بدون هیچ تاخیری و یک روز زودتر از موعد مقرر لایحه به مجلس تقدیم شد.

رئیس سنی مجلس دهم با اشاره به محتوای لایحه بودجه ۹۶ بیان کرد: به لحاظ محتوایی  نکته قابل توجه در لایحه بودجه ۹۶ موضوع اتکا به نفت است که در این زمینه دولت تلاش کرده با پررنگ تر کردن بخش مالیاتی اتکا بودجه به نفت را کاهش دهد.

وی تاکید کرد: از آنجایی که قرار بر این بود هرسال اتکا به نفت کاسته شود به نظر می رسد دولت در این مسیر به خوبی گام برداشته است.

هاشم زایی خاطر نشان کرد:  مسئله ای که امروز به نظر می رسد باید به آن توجه شود بحث برنامه ششم توسعه است که هنوز در کمیسیون تلفیق بررسی می شود و احتمالا در هفته آینده به صحن علنی راه پیدا کند و از آنجایی که بودجه باید بر اساس برنامه ششم تنظیم شود لذا لازم است ابتدا برنامه تصویب شود و پس از آن بودجه را مورد بررسی قرار دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز