جزایری:

نیروهای مسلح در زمینه دفاع و امنیت با کسی شوخی ندارند

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۵:۱۰:۲۸
کد خبر: ۴۹۲۰۲۶
نیروهای مسلح در زمینه دفاع و امنیت با کسی شوخی ندارند
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران و نیروهای مسلح آن در زمینه دفاع و امنیت با کسی شوخی ندارند و هر اقدامی را که بخواهد امنیت کشور را دچار مخاطره کند، قاطعانه پاسخ خواهند داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار «سید مسعود جزایری» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به برخی رجزخوانی‌ها و تهدیدات پوشالی جمعی از سیاست‌مداران آمریکا گفت: نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری بر منطقه خلیج فارس اشراف و احاطه دارند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: کسانی که خواستار غرق کردن قایق‌های ایرانی در خلیج فارس هستند، ‌فاقد شعور نظامی هستند.

وی افزود: شرایط نظامی و امنیتی امروز خلیج فارس به گونه‌ای است که نیروها و امکانات دشمن کاملا در تیررس نظامیان ایران قرار دارند.

سردار جزایری هشداد داد: چنانچه جنگ‌طلبان آمریکایی و اذناب آنها اقدامی ناپخته و غیر حرفه‌ای انجام دهند، ‌حتما با واکنش تند رزمندگان اسلام روبه‌رو خواهند شد.

وی در پایان تصریح کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح در زمینه دفاع و امنیت با کسی شوخی ندارد و هر اقدامی را که بخواهد امنیت کشور را دچار مخاطره کند، قاطعانه پاسخ خواهد داد.

 

نظر شما