در گفت و گو با برنا مطرح شد؛

فخر السادات محتشمی پور: لغو سخنرانى‌ام بی‌دلیل بود

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۰۹:۵۳:۰۸
کد خبر: ۴۹۲۲۳۵
فخر السادات محتشمی پور: لغو سخنرانى‌ام بی‌دلیل بود
این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: قرار بود در جمع دانشجویان دانشگاه کرمانشاه درباره نهادهای مدنی سخنرانی کنم که یک مبحث کاملا اجتماعی است و نه سیاسی؛ اما نمی دانم به چه دلیل لغو شد.

«فخرالسادات محتشمی پور» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره علت لغو سخنرانی اش که به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان اعدالتگرا دانشگاه رازی کرمانشاه صورت گرفته بود، گفت:  به دعوت تعدادی از دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه برای سخنرانی دعوت شده بودم که اطلاع دادند سخرانی لغو شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل لغو به شما گفته شد یا خیر، عنوان کرد: هیچ پاسخی برای لغو سخنرانی ام  داده نشد و من نیز پیگیر ماجرا نشدم.

محتشمی پور تاکید کرد: قرار بود در جمع دانشجویان دانشگاه کرمانشاه درباره نهادهای مدنی صحبت کنم که یک مبحث کاملا اجتماعی است و نه سیاسی؛ اما نمی دانم به چه دلیل لغو شد.

وی اضافه کرد: تا به این لحظه دلایل این موضوع به من اعلام نشده است. درثانی من یک سخنرانی کاملا اجتماعی داشتم نمی دانم چرا باید چنین حرف های گفته شود. من در گذشته نیز سخنرانی زیادی داشته ام و همیشه راجب مسائل اجتماعی صحبت کرده ام نه چیز دیگر که امروز دستور لغو سخنرانی را می دهند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: شاید تصور کرده اند سخنرانی من کاملا سیاسی است، بنابراین دستور لغو داده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز