مقیمی:

مردم بیشترین سهم را در موفقیت های دولت داشته اند

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۳۲:۳۰
کد خبر: ۴۹۲۴۸۳
مردم بیشترین سهم را در موفقیت های دولت داشته اند
قائم مقام وزیر کشور گفت: با توجه به شرایط سخت ابتدای فعالیت دولت یازدهم مردم با اعتماد به دولت و پشتیبانی از آن موفقیت های کنونی کشور را رقم زدند .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مقیمی قائم مقام وزیر کشور صبح امروز در همایش معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری های سراسر کشور با تبریک انتصاب «علی اصغر احمدی» معاون جدید سیاسی وزارت کشور و بیان مناصب و مسئولیت های مهم ایشان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با استفاده از توانمندی دکتر احمدی در پست معاونت سیاسی وزیر کشور ایشان در انجام مسئولیت مهم این حوزه منشأ خیر و اثر خواهد بود.

مقیمی با اشاره به 5 محور مهم کاری مجموعه وزارت کشور در سال جاری گفت: پیشبرد اقتصاد مقاومتی در استان ها، رصد و پیگیری مسائل اجتماعی ، مدیریت مؤثر موضوعات امنیتی و پیگیری انتخابات مهم سال آینده و تکریم ارباب رجوع 5 محور مهمی است که همه ما وظیفه داریم در چارچوب قانون پیگیری کنیم.

قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی از هر سه منظر مندرج در شرح وظایف و مسئولیت های خود، بار سنگین اجرای اقتصاد مقاومتی را بدوش دارند و فرمانداران و بخشداران به عنوان مسئول شورای اقتصادی مناطق تحت مسئولیت خود نقش بسیار مهمی در تحرک اقتصادی ، ایجاد اشتغال و پیشبرد اقتصاد مقاومتی در استان ها و مناطق کشور خواهند داشت.

مقیمی با تأکید بر آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات مهم سال آینده با رعایت بی طرفی در انتخابات اجرای قانونی آن و حق الناس دانستن رأی مردم گفت : با توجه به روند برگزاری انتخابات همه گروه های سیاسی و آحاد مردم بر برگزاری انتخابات سالم و قانونی و صیانت از آراء مردم در انتخابات اسفند 94 اذعان داشتند؛ همانطور که شایسته مردم قدرشناس کشور بود انتخابات را در میان شور و نشاط سیاسی مردم باشکوه هرچه تمام تر برگزار کردیم و آماده برگزاری انتخابات سال آینده نیز بر اساس برنامه های پیش بینی شده هستیم .

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به اهمیت توجه به مسائل و آسیب های اجتماعی در استان ها گفت: باید همه کمک کنیم با اقدامات مهم و فوق العاده در استان ها، اثرات تخریبی آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

مقیمی پیگیری تکریم ارباب رجوع را یکی دیگر از محورهای مهم وظایف سطوح استانی وزارت کشور در سالجاری نام برد و افزود: با شروع فعالیت دولت تدبیر و امید در کشور تورم 43 درصدی تک رقمی شد، رشد اقتصادی از منفی 6 و هفت دهم درصد به 5 درصد رسید و این مهم با پشتیبانی و اعتماد مردم به برنامه های دولت محقق شد و همه موظفیم تکریم ارباب رجوع را سرلوحه اهداف خود قرار دهیم و دفاتری که در فرمانداری ها برای این موضوع در نظر گرفته شده است بیش از پیش تقویت شود .

مقیمی در پایان از استانداران و فرمانداران خواست با استمرار سفرهای هدفمند به شهرستان ها و بخش های مناطق تحت مسئولیت خود میزان موفقیت اجرای برنامه های دولت را رصد و پیگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز