قره خانی در تشریح نشست امروز کمیسیون انرژی:

کارت سوخت می ماند

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۴۰:۵۹
کد خبر: ۴۹۲۶۱۶
کارت سوخت می ماند
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود از رای موافق اعضای کمیسیون به حفظ کارت سوخت خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، اسدالله قره خانی در تشریح نشست امروز کمیسیون انرژی گفت: در نشست امروز طرح یک فوریتی حفظ کارت سوخت که در صحن علنی تصویب شده و به کمیسیون انرژی ارجاع شده، بررسی شد و در نهایت اعضای کمیسیون به حفظ کارت سوخت رای مثبت دادند.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مخالفان و موافقان در کمیسیون دلایل خود برای حفظ کارت سوخت را مطرح کردند، افزود: موافقان حفظ کارت سوخت اظهار کردند که با توجه به امکانات و زیرساخت هایی که برای کارت سوخت وجود دارد و سوءاستفاده هایی که ممکن است در آینده از نبود کارت سوخت صورت گیرد، ماندن آن ضروری است.

قره خانی ادامه داد:نمایندگان موافق حفظ کارت سوخت تصریح کردند که با توجه به محتمل بودن تحریم ها و نبود ثبات ممکن است قاچاق توسعه پیدا کند و ضرر و زیان به کشور وارد شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان مخالفان حفظ کارت سوخت تاکید کردند که با توجه به نزدیکی قیمت بنزین به فوب خلیج فارس بحث قاچاق سوخت منتفی است،یادآور شد:مخالفان حفظ کارت سوخت اظهار کردند کهدر ایامی که کارت سوخت وجود ندارد هیچ اعتراضی نسبت به نبود آن وجود نداشته است و حفظ کارت سوخت این حس را درمردم ایجاد می کند که ما هنوز در فضای تحریم یا کمبود بنزین قرار داریم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به نظرات مخالفان و موافقان در نهایت اعضای کمیسیون البته با یک اختلاف به حفظ کارت سوخت رای مثبت دادند.

 

نظر شما