شاپور محمدی:

ابهامات سازمان بورس با وزارت صنعت حل و فصل شده است

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۴:۱۱:۵۹
کد خبر: ۴۹۵۰۴۴
ابهامات سازمان بورس با وزارت صنعت حل و فصل شده است
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بازگشایی نماد معاملاتی بانک ها پس از ارایه گزارش های حسابرسی شده عملکردی و میان دوره ای در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، "شاپور محمدی" در حاشیه مراسم رونمایی از معاملات آپشن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نامه وزیر صنعت، معدن و تجارت به رییس جمهور در خصوص عرضه محصولات پتروشیمی در خارج از بورس، پیش از این در شورای رقابت بحث و پاسخ داده شده است.

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، افزود: البته در این میان بیشتر ابهامات از سوی سازمان بورس با وزارت صنعت حل و فصل شده و در این میان تعامل وزارت اقتصاد بسیار اثرگذار بوده است؛ اما این مباحث جای نگرانی ندارد و ایرادهای اعلام شده از سوی وزیر صنعت، ناشی از تفاوت برداشت ها است.

وی همچنین در خصوص جلسه هفته گذشته رییس جمهور با بانک ها، خاطرنشان کرد: بازگشایی نماد معاملاتی بانک ها پس از ارایه گزارش های حسابرسی شده عملکردی و میان دوره ای، در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین از راه اندازی قراردادهای آتی و آپشن ارز پس از اعمال نقطه نظرات بانک مرکزی خبر داد و گفت: مصوبه قراردادهای آتی و آپشن ارز در هیات مدیره سازمان بورس وجود دارد و مشکلی از این بابت مشاهده نمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز