جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با برنا:

انتشار گزارش های محرمانه در مجلس خلاف قانون است/ انتشار فایل منجر به بی اعتمادی وزرا به مجلس خواهد شد

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۷:۰۴
کد خبر: ۴۹۷۷۲۷
انتشار گزارش های محرمانه در مجلس خلاف قانون است/ انتشار فایل منجر به بی اعتمادی وزرا به مجلس خواهد شد
نماینده رشت گفت: ضبط صدا و انتشار گزارش های محرمانه در مجلس خلاف قانون است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، اولین بارش نیست که صحبت های محرمانه را در اختیار رسانه ها قرار داده است به ویژه زمانی که مذاکرات در جریان بود و همین انتشار صحبت های محرمانه دستاویزی قرار می گرفت در دست طرف مقابل و فضا به سمت پیچیده تر شدن مذاکرات می رفت. کریمی قدوسی که این روزها در فقدان یاران خود در گود بهارستان به ناچار باید بار مضاعفی در زمینه مخالفت با دولت به دوش بکشد، طی روزهای گذشته تیشه خود را به دست گرفت تا به قیمت ضربه زدن به مصلحت و منفعت کشور، دولت را هدف قرار دهد. نماینده مشهد صحبت هایی را به نقل از وزیر امورخارجه درجلسه با کمیسیون امنیت ملی منتشر کرد که خود در آن جلسه حضور نداشت.

«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده مردم رشت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا در واکنش به انچه صورت گرفته است، گفت: این موضوع دوحالت دارد یا انچه بیان شده صحت دارد یا کذب است.

وی ادامه داد: اگر این صحبت ها صحت داشته باشد، ضبط صدا و انتشار گزارش های محرمانه خلاف قانون است. اگر هم صحت نداشت باشد، بحث تشویش اذهان عمومی مطرح می شود.

نماینده رشت با انتقاد از رفتار کریمی قدوسی بیان کرد: اساسا ایشان عاملی شده است که وزرا مجلس را نامحرم بدانند، این در حالی است که باید فضایی ایجاد کرد تا وزرا محرمانه ترین گزارشات خود را هم در اختیار مجلس قرار دهند.

وی خطاب به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: به نظرم این هیات باید به موضوع ورود کند و با کریمی قدوسی برخورد کند.

 

 

 

 

نظر شما