روشنگری رییس فدراسیون جودو در خصوص حضورش در جبهه موسوم به " نیروهای انقلاب"

اجازه نمی دهم نگاه سیاسی وارد ورزش شود/ مخالفت با دولت را حرام می دانم / بدترین دوران ورزش دولت های نهم و دهم بود

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۹:۴۸
کد خبر: ۴۹۸۵۱۳
اجازه نمی دهم نگاه سیاسی وارد ورزش شود/ مخالفت با دولت را حرام می دانم / بدترین دوران ورزش دولت های نهم و دهم بود
رئیس فدراسیون جودو گفت : اگر حضور من در گروه سیاسی « جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی » باعث تضعیف دولت شود یا به هر نحوی حضور شخص من در این گروه به معنای مقابله با دولت و عدم حمایت از دولت تلقی شود من حتی یک ثانیه در این گروه نمی مانم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وی با بیان این مطلب که این لیست را به عنوان جریان سیاسی امضا نکرده ام ادامه داد: یکی از مسائلی که به کشور لطمه زده، همین دید سیاسی بوده که نسبت به جریانات داشته اند، خود بنده به عنوان فردی که نمی‌خواهم وارد جریان خاصی شوم، این بیانیه را فقط به عنوان گروهی از دلسوزان انقلاب که می خواهند به یاری دستگاه اجرایی کشور بیایند و به مدیریت کشور کمک کنند امضا کرده ام.

رئیس فدراسیون جودو و کوراش گفت: بنده به عنوان یکی از امضاکنندگان این بیانیه، اولا مخالف دولت نیستم و ثانیا مخالفت با دولت را حرام می دانم و دلیل آن هم این است که دولت توسط مردم انتخاب شده و رئیس جمهور طی یک ساز و کار قانونی به تایید شورای نگهبان رسیده و توسط مقام معظم رهبری نیز حکمش تنفیذ شده است و هر حرکت که باعث تضعیف دولت شود بر خود حرام می دانم. 

وی با بیان این که حمایت از دولت، رئیس جمهور و همه افرادی که برای دولت کار می‌کنند طبق دستور مقام معظم رهبری و هم عقل و تدبیر، یک وظیفه شرعی است که بر عهده همگان است و اگر شرکت بنده در این گروه سیاسی، باعث تضعیف دولت شود یا بخواهد مخالف دولت باشد آن را شرعا به خودم حرام می دانم. 

درخشان افزود: به اعتقاد من بدترین دورانی که در تاریخ ورزش کشور داشتیم دوران دولت نهم و دهم بود، به خاطر اینکه افراد غیر مرتبط و بسیار ضعیف از لحاظ مدیریت وارد دستگاه ورزش شدند ولی بالعکس  در دوران آقای روحانی به نظر شخص بنده کسانی که معرفی شدند مثل آقای گودرزی اهل ورزش و تحصیل کرده ورزش بود و در ورزش حرفی برای گفتن داشت و همچنین آقای سلطانی فر که به اعتقاد من قویترین مدیری است که بعد از انقلاب در راس دستگاه ورزش قرار گرفته است.

وی ادامه داد:  دکتر سلطانی فر هم سوابق سیاسی و اجرایی دارد و هم سوابق ورزشی. ایشان قائم مقام سازمان تربیت بدنی بوده و این حضور باعث شده یک شخصیت منحصر بفرد شود که هم اطلاعات سیاسی و اجرایی دارد و هم اطلاعات ورزشی. وظیفه خودم می‌دانم که هرجا زبانا، کلام، و عملا از ایشان حمایت کنم تا ان شاءالله بتواند کارش را به نحو احسن انجام دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز