در جلسه امروز پارلمان؛

۱۷۳ نماینده مجلس اتفاقات نماز جمعه اخیر یزد را محکوم کردند

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۷:۲۶
کد خبر: ۴۹۸۵۳۷
۱۷۳ نماینده مجلس اتفاقات نماز جمعه اخیر یزد را محکوم کردند
173 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن اتفاق اخیر در نماز جمعه یزد خواهان حفظ آرامش تمامی جریانات سیاسی در کشور شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، غلامرضا کاتب عضو هیات رییسه مجلس در پایان جلسه علنی نوبت دوم روز دوشنبه با قرائت این بیانیه گفت: فضای سیاسی کشور گاهی شاهد حرکاتی است که در آن اخلاق اسلامی بعضا در کمترین حد خویش مورد احترام و پاسداشت قرار نمی گیرد.

وی ادامه داد: تریبون نماز جمعه فارغ از اینکه چه کسی در آن خطابه می کند در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است، حفظ شان آن نیز به همان میزان حائز اهمیت می باشد که به کرات این موضوع مورد تاکید امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: درهمین راستا اخیرا در نماز جمعه یزد شاهد بی حرمتی به نماز جمعه و هتک حرمت به معاون امور مجلس رییس جمهوری که به هیچ عنوان قابل توجیه نبوده و در تقابل با آموزه های دینی ما بوده است، انجام شده، لذا ضمن دعوت از تمامی جریانات سیاسی به حفظ آرامش و دوری جستن از شکل گیری فضای غیراخلاقی و حفظ شان نماز جمعه، اتفاقات اینچنینی را محکوم کرده و از دوستان علاقه مند توقع داریم که این جایگاه را حفظ کنند.

 

نظر شما