در گفت و گو با برنا مطرح شد؛

اولین واکنش رسانه‌ای حق شناس به خبر استعفای "مهدی کروبی"

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۵:۰۵
کد خبر: ۴۹۹۲۳۸
اولین واکنش رسانه‌ای حق شناس به خبر استعفای مهدی کروبی
حق شناس گفت: آقای کروبی تنها فردی بود که تاکنون همه اعضا بر او توافق نظر داشتند و تصمیم برای گذر از ایشان بسیار سخت و حساس است.

«محمدجواد حق‌شناس» عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی در اولین واکنش رسانه‌ای خود به خبر استعفای "مهدی کروبی" از سمت دبیرکل به خبرنگار احزاب خبرگزاری برنا گفت: متن استعفای آقای کروبی خطاب به شورای مرکزی حزب به دست ما رسید و از این نامه ناراحت شدیم. جلسه تصمیم‌گیری پیرامون این استعفا و بررسی ابعاد مختلف آن به زودی برگزار خواهد شد. 

او با اشاه بر اینکه "اکثر قریب به اتفاق اعضای شورای مرکزی حزب اعتمادملی از این استعفا استقبال نخواهند کرد" گفت: مسلماً این استعفانامه باید با توجه به محدودیت‌های آقای کروبی و ابعاد مختلفی که در بطن این استعفا وجود دارد، بررسی شود. 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: آقای کروبی تنها فردی بود که تا کنون همه اعضا بر او توافق نظر داشتند و تصمیم برای گذر از ایشان بسیار سخت و حساس است. 

حق‌شناس در خاتمه درباره زمان نشست اعضای شورای مرکزی حزب جهت تصمیم‌گیری گفت: جلسه قبلی حزب هفته پیش برگزار شد و قرار بود که نشست بعدی روز جمعه این هفته برگزار شود. رسیدن نامه آقای کروبی تاثیر بسیاری بر زمان نشست اعضای مرکزی گذاشته و احتمالا هفته آینده و یا شاید زودتر به بحث و تصمیم گیری بپردازیم. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز