همزمان با سومین همایش برق و انرژی؛

غرفه بازار دارایی های فکری در صنعت برق و انرژی دایر می‌شود

۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۸:۴۹
کد خبر: ۴۹۹۲۸۲
غرفه بازار دارایی های فکری در صنعت برق و انرژی دایر می‌شود
پژوهشگاه نیرو در راستای اجرایی کردن اهداف اقتصاد مقاومتی، همزمان با برگزاری سومین همایش ارتباط صنعت برق و دانشگاه در روزهای 5 و 6 بهمن ماه سالجاری، غرفه ای جهت بازار دارایی‌های فکری در صنعت برق و انرژی، دایر می کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، در راستای اجرایی نمودن اهداف اقتصاد مقاومتی و برنامه های توسعه کشور، پژوهشگاه نیرو در نظر دارد همزمان با برگزاری سومین همایش ارتباط صنعت برق و دانشگاه در روزهای 5 و 6 بهمن ماه 1395 در محل پژوهشگاه نیرو، غرفه‌ای جهت بازار دارایی‌های فکری در صنعت برق و انرژی در نمایشگاه جانبی این همایش برقرار نماید.

با فراهم سازی زمینه‌های ایجاد بازار دارایی‌های فکری، امکان بهتری برای تجاری‌سازی اختراعات و تامین منابع مالی لازم از طریق نظام بازار سرمایه فراهم خواهد گردید. همچنین ارتباطات مؤثرتری میان صاحبان ایده،  مخترعان، فناوران، سرمایه‌گذاران و صنعتگران ایجاد خواهد شد.

در این رابطه از تمام شرکت ها، مؤسسات، سرمایه‌گذاران، بهره‌برداران، تولیدکنندگان تجهیزات، شرکت های بیمه، بانک ها، شرکت های سرمایه‌گذاری، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، مؤسسات پژوهشی، مبتکران، مخترعان و کلیه فعالان در حوزه صنعت برق دعوت به عمل می‌آید تا از غرفه بازار دارایی‌های فکری پژوهشگاه نیرو بازدید و با تکمیل فرم ثبت نام از لینک   http://www.nri.ac.ir/news/ID/1181 ارسال به آدرس الکترونیکی patent@nri.ac.ir  نسبت به تعیین وقت برای جلسه مذاکره و مشارکت در این بازار در روزهای مذکور اقدام نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به تغییر زمان برگزاری همایش مهلت پایانی تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال به آدرس الکترونیکی patent@nri.ac.ir تا تاریخ 20 دی‌ماه تعیین شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز