آیت الله رئیسی:

حضور مردم در ۹ دی حیرت انگیز بود

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۷:۱۴
کد خبر: ۴۹۹۶۱۰
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان از حضور مردم در 9 دی شگفت‌زده شدند و حضور مردم نه با بخشنامه بود و نه با دستور العمل بلکه ناشی از احساس مسئولیت بود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان رضوی صبح امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی که با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی تهران برگزار شد، با بیان اینکه روز 9 دی مردم خشمگین از دشمنان و فتنه‌گران در صحنه حضور یافتند، گفت: این روز، روز تجلی قدرت حق و امتداد عاشورا و عاشورایان بود.

وی افزود: 9 دی روز پایان یافتن زهر فتنه با پاد زهر بصیرت و روز شکل دادن باطل السحر فتنه و تجدید میثاق با ولایت بود.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه همه مردم به معنای واقعی کلمه از همه اقشار و احساس مسئولیت در حماسه 9 دی در صحنه حضور یافتند، خاطرنشان کرد: مردم با تولی نسبت به حق و تبری از دشمنان در این عرصه حماسه برانگیز حضور یافتند و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در 9 دی حیرت انگیز بود، یادآور شد: دشمنان از این حضور شگفت‌زده شدند و حضور مردم نه با بخشنامه بود و نه با دستور العمل بلکه ناشی از احساس مسئولیت بود.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: حماسه 9 دی برای همیشه باید به عنوان یک حماسه گرامی داشته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث تقلب در انتخابات 88 یادآور شد: بحث تقلب برای این کلید زده شد تا در دل مردم و کسانی که 30 سال به نظام و ساز و کار انتخابات و مدیران اعتماد داشتند، تردید ایجاد شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پس از مطرح شدن بحث انتخابات کاندیداهایی که ادعای تقلب داشتند جلسه‌ای با حضور رهبر معظم انقلاب داشتند، خاطرنشان کرد: در آن جلسه که چندین ساعت طول کشید مقام معظم رهبری فرمودند هر مدرکی دارید ارائه کنید که هیچ مدرکی از سوی آنها ارائه نشد.

آیت الله رئیسی تقلب را دروغی بزرگ نامید و گفت: پس از آن جلسه زمان برای بررسی صندوقهای رای تمدید و به شورای نگهبان اعلام شد که صندوقها بازنگری شود که پس بازنگری هم سندی یا مدرکی پیدا نشد.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب از جمهوریت و حق الناس در سال 88 دفاع کردند، تصریح کرد: برخی در آن مقطع در لوای خط امام خود را پنهان کردند اما شاخص خط امام وحدت امت، استکبارستیزی و جدا کردن خطها از دشمن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز