همزمان با سالروز قیام ۱۹ دی؛

مردم قم با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۹:۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۰۱۴۸۴
مردم قم با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به سالروز قیام مردم قم در ۱۹ دی عنوان داشت: مردم قم هر ساله در این روز به دیدار مقام معظم رهبری می روند که امسال نیز به تهران اعزام و با ایشان تجدید بیعت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نصرت‌ الله لطفی در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که با حضور آیت الله حسینی بوشهری در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: یکی از برنامه های مهم در دی ماه، 19 دی است که به عنوان قیام تاریخی مردم قم مطرح است.

وی عنوان داشت: مردم قم هر ساله در این روز به دیدار مقام معظم رهبری می روند که امسال نیز به تهران اعزان و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: این دیدار فقط به مردم قم اختصاص دارد و مسئولان دفتر مقام معظم رهبری فقط مردم قم را به این دیدار می پذیرند.

لطفی به محدودیت های حسینه امام خمینی اشاره کرد و گفت: با وجود این مشکل سهمیه امسال کمتر شده و جمعیت کمتری اعزام می شوند ولی با این وجود مردم به دیدار مقام معظم رهبری رفته و با ایشان تجدید بیعت می کنند.

وی گفت: برای افزایش سهمیه نامه ای از سوی شورا و با امضا استاندار و ائمه جماعات به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده تا بتوانیم این سهمیه را افزایش دهیم و منتظر نتیجه هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال به گونه ای برنامه ریزی کردیم که سهمیه فقط به کسانی اختصاص داده شود که برای نخستین بار در این کاروان حضور می یابند.

لطفی گفت: تامین تغذیه کاروان با شورای هماهنگی است و دستگاه های اجرایی نیز در راستای تامین اتوبوس مورد نیاز مشارکت و همکاری خواهند داشت.

وی گفت: اهمیت دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری غیر قابل وصف است و این دیدار یک نعمت الهی برای مردم قم است که باید قدردان این نعمت باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز